Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Gast Maarten001
Geplaatst

Hoi,

Ik ben Maarten en ben sinds 1 jaar in het bezit van een mooie Kia Sportage 2.0 uit 2007.

8737_530121510357726_623123669_n.jpg

Omdat mijn oude auto aan vervanging toe was heb ik via via deze auto kunnen kopen voor een goede prijs. Normaal gesproken zou ik niet zo snel een dergelijke auto kopen maar het aanbod was dermate goed dus ik dacht ik probeer hem eens een jaar uit en zie dan of ik hem hou. Tot nu toe bevalt hij prima op 1 probleempje wat ik al in het forum heb beschreven. (versnellingsbak gerammel). Dit jaar ga ik ermee op vakantie en daarna zal ik beslissen of ik hem hou of dat ik opzoek moet gaan naar een andere auto.

Groet,

Maarten

Geplaatst

@Maarten001,

Erg mooie Sportage 2.0.  Gewoon op vakantie gaan en als je terug bent

van vakantie wil je hem helemaal niet meer kwijt.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Maarten, welkom op het forum!

Geniet van je auto. Ik hoop dat die rammel niets voorstelt en dat je een heerlijke reisauto hebt gekocht.

Over het algemeen zijn Sportage II rijders altijd uitermate tevreden geweest over hun auto. Ik hoop dat

je eenzelfde ervaring hebt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...