Specialmade Geplaatst 18 Juni, 2014 Geplaatst 18 Juni, 2014 Weer twee stemmen op Mieske007. Kom forumleden je kunt elke dag per pc stemmen. Met meerdere pc's / tablets etc kun je meerdere keren stemmen. Stem dat (lelijke) gele ding eruit. Grtz. Specialmade 1 Quote
Mieske007 Geplaatst 18 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 18 Juni, 2014 Ja inderdaad dat (lelijke) gele ding moet toch wel verslagen kunnen worden door een mooie Kia!! Quote
xtra40 Geplaatst 19 Juni, 2014 Geplaatst 19 Juni, 2014 Helaas ook geprobeerd maar ik kan niet merr stemmen er staat al dat ik heb gestemd Maar we blijven proberen om die gele kanarie piet te verslaan Quote
Mieske007 Geplaatst 19 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 19 Juni, 2014 Ja dat heb ik helaas ook. Het gaat denk ik per ip-adres. Op mijn werk kon het helaas ook maar 1 keer, das jammer anders had ik even een rondje kantoor gedaan hahaha!!! Quote
Specialmade Geplaatst 19 Juni, 2014 Geplaatst 19 Juni, 2014 Dit is sinds gisteren, heb toen nog twee stemmen uitgebracht. Nu staat er inderdaad de tekst: "u heeft al gestemd op deze foto". Dan maar via de buurman etc. Dat (lelijke) gele ding MOET van de eerste plaats en KIA op de eerste Grtz. Specialmade Quote
Jordan Geplaatst 19 Juni, 2014 Geplaatst 19 Juni, 2014 Als ik op mijn mobiel switch van WIFI naar 3G en de pagina opnieuw laad, kan ik nog een keer stemmen. Dit kan elke dag opnieuw, dus dat doe ik dan ook braaf Quote
Mieske007 Geplaatst 19 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 19 Juni, 2014 Zeer aardig Jordan maar daar kun je dan mee stoppen.... Ik heb het zojuist even geprobeerd. Het lijkt er in eerste instantie op dat je een stem uit kunt brengen echter als je dan weer naar onder scrolt staat er in een gele balk aangegeven u heeft reeds een stem uitgebracht. Er kan dus slechts 1 maal via een IP-adres of 3g netwerk gestemd worden. Wellicht dat het wel kan via meerdere facebook accounts (dat ging bij mijn vrouw en mij namelijk wel).. Quote
xtra40 Geplaatst 19 Juni, 2014 Geplaatst 19 Juni, 2014 Zo net hier in de supermarkt ingelogd en toen kon ik weer stemmen dus weer 1 er bij 1 Quote
arjan gt Geplaatst 19 Juni, 2014 Geplaatst 19 Juni, 2014 Weer een stem erbij !! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 1 Quote
Jordan Geplaatst 19 Juni, 2014 Geplaatst 19 Juni, 2014 Zeer aardig Jordan maar daar kun je dan mee stoppen.... Ik heb het zojuist even geprobeerd. Het lijkt er in eerste instantie op dat je een stem uit kunt brengen echter als je dan weer naar onder scrolt staat er in een gele balk aangegeven u heeft reeds een stem uitgebracht. Er kan dus slechts 1 maal via een IP-adres of 3g netwerk gestemd worden. Wellicht dat het wel kan via meerdere facebook accounts (dat ging bij mijn vrouw en mij namelijk wel).. Vreemd. Bij mij werkt het wel. Via Wifi krijg ik idd de melding "u heeft al gestemd" maar dan switch ik naar 3G en laad de pagina opnieuw. Dan kan ik gewoon stemmen. Net nog een keer gedaan. Eerst gekeken, toen 83 stemmen. En na het stemmen 84. Maar het kan volgens mij maar 1 of 2 keer per dag. 1 Quote
Mieske007 Geplaatst 19 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 19 Juni, 2014 Snap er niks van. Bij mij werkt dat helaas niet.... Maar ik ben je natuurlijk super dankbaar dat je dat doet! Binnenkort kom ik nog een keer langs om naar je radio etc. te kijken!! Quote
theomonika Geplaatst 19 Juni, 2014 Geplaatst 19 Juni, 2014 Ik heb het ook weer kunnen doen via 4g Quote
Jordan Geplaatst 19 Juni, 2014 Geplaatst 19 Juni, 2014 Geen probleem Mieske. Als de mogelijkheid er is om te stemmen zal ik dat doen. Je bent welkom als je wil komen kijken. Zal dan wel in de avonduren moeten want ik ben weer aan de bak. Het heeft even geduurd maar ik mag weer aan het werk. Quote
Mieske007 Geplaatst 19 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 19 Juni, 2014 Top voor je! Fijn om te horen!! Quote
Jordan Geplaatst 19 Juni, 2014 Geplaatst 19 Juni, 2014 Ik heb het ook weer kunnen doen via 4g Mazzelkont. Mijn nieuwe abonnement gaat pas over 2 weken in. Tot die tijd moet ik het nog met 3 G doen 1 Quote
Jordan Geplaatst 19 Juni, 2014 Geplaatst 19 Juni, 2014 Net weer kunnen stemmen. Kan het zijn dat het IP adres van mobiel internet dynamisch is? Dus als we allemaal via het mobiele netwerk op die mooie Sportage stemmen gaan hij die kanarie snel voorbij 1 Quote
Mieske007 Geplaatst 19 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 19 Juni, 2014 Ik heb werkelijk geen idee en ga het weer proberen. Ben in ieder geval al blij dat het bij jou werkt. Top! Quote
Mieske007 Geplaatst 19 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 19 Juni, 2014 Ook weer even wat vrienden gevraagd te stemmen en het gaat weer lekker. Weer bijna gelijk met die gele en dan hop er overheen! Quote
arjan gt Geplaatst 20 Juni, 2014 Geplaatst 20 Juni, 2014 Nummer 94 is binnen . Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 1 Quote
Mieske007 Geplaatst 20 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 20 Juni, 2014 Jaaaaaaa we gaan die gele een laten ruiken!!!! 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 20 Juni, 2014 Geplaatst 20 Juni, 2014 gisteren en vandaag weer een x .... "WE" staan nu op 1 Quote
Mieske007 Geplaatst 20 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 20 Juni, 2014 Lijkt wel of die gele ook vaker op zichzelf kan stemmen. Hij is "ons" alweer gepasseerd... Maar ik ben druk aan het appen met vrienden om te stemmen, we gaan ervoor!!! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.