Gast Vitara 2 Geplaatst 2 Juli, 2014 Geplaatst 2 Juli, 2014 Hallo mede forum leden! In navolging van Mieske007 doe ik mee aan de Mequiar's winactie. Ik ga er natuurlijk van uit dat "wij" ook deze maand de actie weer op naam van een Kia kunnen zetten. Graag even op onderstaande link klikken en stemmen op de witte Kia Rio met zwart dak. http://www.auto-meetings.com/Meguiars P.s. familie en vrienden mogen natuurlijk ook stemmen even een apatre topic gestart om verwarring te voorkomen. Quote
Seafox Geplaatst 2 Juli, 2014 Geplaatst 2 Juli, 2014 Stem 22 is binnen haha. zoals het nu gaat win je met 2 vingers in je neus Quote
Mieske007 Geplaatst 2 Juli, 2014 Geplaatst 2 Juli, 2014 Hopsa, nummer 29 binnen. Nu hoef ik hier op het werk nog geen extra stemmen te halen, dat doen we wel als er concurrentie komt. Ik heb overigens nog niks gehoord van die club over mijn prijs. Heb ze gisteren voor de zekerheid een mailtje gestuurd maar nog geen reactie mogen ontvangen. Wordt vervolgt... Quote
chloso Geplaatst 2 Juli, 2014 Geplaatst 2 Juli, 2014 Hier is nummer 30 alweer Zo kan je lekker voorsprong opbouwen hè Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Specialmade Geplaatst 2 Juli, 2014 Geplaatst 2 Juli, 2014 En stem 31 ook weer binnen. Moet gaan lukken om als eerste te eindigen Grtz. Specialmade Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 2 Juli, 2014 Geplaatst 2 Juli, 2014 Normaal ben ik voorstander van Gezonde concurrentie. Maar ff een voorsprongetje nemen voor de concurent ook mee gaat doen is wel leuk. Quote
Specialmade Geplaatst 2 Juli, 2014 Geplaatst 2 Juli, 2014 Tja wat zal ik zeggen....... Dat het niet handig is om als medeforumlid ook aan te melden, dat zou ik zeggen Grtz. Specialmade Quote
dncnb Geplaatst 2 Juli, 2014 Geplaatst 2 Juli, 2014 Dat het niet handig is om als medeforumlid ook aan te melden, dat zou ik zeggen Grtz. Specialmade Ik zou zeggen: "Wij" als Kiaclub de top 3 veroveren Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 2 Juli, 2014 Geplaatst 2 Juli, 2014 Ik zou zeggen: "Wij" als Kiaclub de top 3 veroveren Als jij genoegen neemt met de 2e plaats is dat oké hoor (lol)Maar hier zie ik een zwarte pica en bij de winactie een zwarte rio? Quote
Mieske007 Geplaatst 3 Juli, 2014 Geplaatst 3 Juli, 2014 Nou Lourens van mij heb je er weer 4 bij. Dncnb om die 2e plek vast te houden heb ik jou er ook 2 gegeven... Quote
Seafox Geplaatst 3 Juli, 2014 Geplaatst 3 Juli, 2014 Ook net nog op allebei gestemd via het mobieltje, succes heren moge de schoonste auto winnen Quote
chloso Geplaatst 3 Juli, 2014 Geplaatst 3 Juli, 2014 Ale van beiden dan nog eens een stem bij van mij Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
dncnb Geplaatst 4 Juli, 2014 Geplaatst 4 Juli, 2014 Als jij genoegen neemt met de 2e plaats is dat oké hoor (lol) Maar hier zie ik een zwarte pica en bij de winactie een zwarte rio? Ja dat klopt de zwarte pica hier is mijn vorige auto. Moet mijn avatar nog aanpassen Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 4 Juli, 2014 Geplaatst 4 Juli, 2014 Hallo Lourens, Ook maar even op 'wit' gestemd. Zal me wel op een uitbrander van bigwade komen te staan... Quote
xtra40 Geplaatst 4 Juli, 2014 Geplaatst 4 Juli, 2014 op me werk ook nog een keer gestemd ts een beetje een oneerlijke strijd nu zo veel stemmen als je al hebt (geweldig ik hou er van die bjorn zal wel balen ) Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 4 Juli, 2014 Geplaatst 4 Juli, 2014 @Bigwade: Je bent behoorlijk mild vandaag! @dncnb: Ook 'zwart' heeft er nu weer een stem bij. Quote
Mieske007 Geplaatst 11 September, 2014 Geplaatst 11 September, 2014 En Lourens, heb jij al wat binnen? Krijg het gevoel aan het lijntje gehouden te worden. Heb al meerdere keren met Bjorn van Auto meetings gemaild maar nog steeds niets mogen ontvangen helaas..... Quote
xtra40 Geplaatst 11 September, 2014 Geplaatst 11 September, 2014 Eigenlijk verbaast me dat niet zo veel Ik heb al heel veel verhalen over die jongen gelezen en gehoord en daar was er niet een bij die positief was Quote
blackie Geplaatst 11 September, 2014 Geplaatst 11 September, 2014 De winnaar krijgt een jaar lang gratis DREFT lol Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.