Ria_nne Geplaatst 6 Juni, 2014 Geplaatst 6 Juni, 2014 Goedemiddag! Ik ben sinds gister de trotse eigenaresse van een mooie Kia Picanto! Ik heb mijzelf aangemeld op dit forum om ervaringen uit te kunnen wisselen, eventuele vragen te kunnen stellen (toevallig net ook al een nieuw topic geopend haha) & de laatste nieuwtjes te volgen. Groetjes, Rianne Quote
arjan gt Geplaatst 6 Juni, 2014 Geplaatst 6 Juni, 2014 Welkom op het forum, en veel plezier met de Picanto. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 6 Juni, 2014 Geplaatst 6 Juni, 2014 Hallo Rianne, Welkom op het forum. En veel plezier van je nieuwe pica Verstuurd vanaf mijn Sony Xperia met Taptalk Quote
World Cup Geplaatst 6 Juni, 2014 Geplaatst 6 Juni, 2014 Rianne welkom op het forum. veel rij plezier en veilige km met je nieuwe Picanto. welke uitvoering heb je gekocht? Ik moet nog een week wachten volgende week zaterdag mijn world cup ophalen. Gr. Eduard Quote
blackie Geplaatst 7 Juni, 2014 Geplaatst 7 Juni, 2014 nieuwe?? er staat nergens dat ze een nieuwe heeft gekocht hoor Quote
Baggio Geplaatst 8 Juni, 2014 Geplaatst 8 Juni, 2014 Van harte welkom en veel geluk met je nieuwe Picanto! Quote
Specialmade Geplaatst 8 Juni, 2014 Geplaatst 8 Juni, 2014 nieuwe?? er staat nergens dat ze een nieuwe heeft gekocht hoor Het is altijd een "nieuwe" voor Rianne. Of het is "echt" een nieuwe, (1e keer op kenteken) of het is de net aangeschafte auto en dus voor haar nieuw. Grtz. Specialmade 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 9 Juni, 2014 Geplaatst 9 Juni, 2014 Welkom op het forum en veel plezier met je nieuwe Picanto. Quote
World Cup Geplaatst 9 Juni, 2014 Geplaatst 9 Juni, 2014 Rianne, Welkom op het forum gefeliciteerd met je aankoop van je Kia Picanto! Ik mag aftellen nog 4 dagen dan word de mijn afgeleverd! gr.Eduard Quote
Gast World Cup 2014 Geplaatst 11 Juni, 2014 Geplaatst 11 Juni, 2014 Vandaag een e-mail van mijn dealer ontvangen kenteken en meldcode is bekend wat duurt dat nog lang wachten tot zaterdag!! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.