Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Gast ErikPro1
Geplaatst

Hallo allen, mijn naam is Erik, woon in Gelderland en ik rijd in een Pro Cee'd GT First ed. uit 2013. Ik dacht: Laat ik s kijken of hier gelijkgestemden aanwezig zijn:-) P.s. Moet ff kijken hoe het allemaal werkt, zal proberen foto's te plaatsen..

Geplaatst

@ErikPro1,

Welkom op dit forum en veel leesplezier.

Natuurlijk veel rijplezier en veilige kilometers met je Pro Cee'd GT.

Er zijn al meerdere forumleden met een GT, dus uitwisselen van bevindingen zal wel lukken   :-)

En je hebt het helemaal begrepen, wij zijn gek op foto's van je bolide.

Grtz.

Specialmade

Gast ErikPro1
Geplaatst

Dank je, Special Made:-) Zal binnenkort s uitzoeken hoe ik foto kan plaatsen, evt. bij mijn naam op t forum.. Niet zo handig met deze dingen.. Rij liever beetje rond in dikke auto's, haha..

Gast ErikPro1
Geplaatst

Welkom op het forum, leuk nog een gt rijder erbij.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Gast ErikPro1
Geplaatst

DankDank, nu maar hopen dat de GT wel een beetje exclusief blijft, haha... Zal me binnenkort wat nader gaan melden..

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Erik,

Welkom hier! Ja hoor, een beetje exclusief ben je beslist met de GT. Hoor graag wat over je bevindingen met de auto.

Gast ErikPro1
Geplaatst

Nummer 407/500 meldt zich:-) (ErikPro1) Ik heb mijn auto al sinds 1 Februari j.l. Sindsdien ca. 7000 km mee gereden, en ik kan zeggen: Super!! Ik heb van alles gereden, vorig jaar mn eerste Kia gekocht, demo Pro-Cee'd 1.6. Wit met carbondak. Nu dus n echte GT.. Toch heel anders, dikke auto, tevreden:-)

Gast ErikPro1
Geplaatst

Het lukt helaas niet om foto('s) van mijn GT op dit forum te krijgen.. Heb ze in mn phone staan, maar bestand te groot.. (?????) Helaas, heb ook geen zin om er een hele studie aan te wijden...

Geplaatst

Je kunt je foto's uploaden naar bijv. www.photobucket.com (even aanmelden). Met de IMG-code (knippen/plakken) kun je dan je foto's in een topic plaatsen. Mobiel gaat dit minder dan via een laptop/pc. Met Tapatalk kun je foto's vanaf mobiel plaatsen.

Gast ErikPro1
Geplaatst

Je kunt je foto's uploaden naar bijv. www.photobucket.com (even aanmelden). Met de IMG-code (knippen/plakken) kun je dan je foto's in een topic plaatsen. Mobiel gaat dit minder dan via een laptop/pc. Met Tapatalk kun je foto's vanaf mobiel plaatsen.

Hallo Smart, dank voor je tip, maar ik vind het te omslachtig om me ook nog elders aan te moeten melden e.d... Maar, t is wel een mooie GT, want de orginele 18'' wielen daar zaten nw. winterbanden op, gezegd: Laat maar zo, want had nog zgan set 18'' BBS CW wielen met banden van vorige Pro-Ceed (ook 2013) liggen.. Wielkasten zijn nu GOED gevuld, wielen komen verder naar buiten.. Dikke auto, dikke wielen, zo hoort t he.. Ik zal wellicht proberen alsnog foto te plaaten..

Geplaatst

Joh, zo'n auto verdiend bewonderende blikken, dus uploaden die foto's. Je bent nu volop in beeld en verwachten een mooie serie met een blinkende GT. Met minder nemen wij trouwens op dit forum ook geen genoegen....om eerlijk te zijn, zeg maar.

• Like 1
Gast ErikPro1
Geplaatst

Joh, zo'n auto verdiend bewonderende blikken, dus uploaden die foto's. Je bent nu volop in beeld en verwachten een mooie serie met een blinkende GT. Met minder nemen wij trouwens op dit forum ook geen genoegen....om eerlijk te zijn, zeg maar.

Gast ErikPro1
Geplaatst

Awel Smart, zal alsnog kijken wat ik kan doen, qua foto('s) FF wachten tot ik wat meer tijd heb... Isjgoed? Isjoed...:-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...