Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste,

Ik heb een mooi witson systeem in mijn auto zitten alleen is deze plots erg slecht qua GPS verbinding.. Hij blijft af en toe signaal zoeken zo nu en dan doet hij het weer wel maar is dus niet echt betrouwbaar ik zie het eigenlijk niet zo zitten om de radio compleet de demonteren hebben meer van jullie hier last van gehad? 

Gr

Geplaatst

Heb hem er een ruim jaar in zitten, maar hier echt nog nooit last van gehad. Welke navigatie gebruik je?

Geplaatst

Welke Witson heb je?

Heb je kortgeleden misschien iets aangepast of instellingen veranderd?

Kan echt verschillende oorzaken hebben.

Kabeltje van je gps ontvanger kan los zitten.

Gps onvanger kan verschoven zijn.

Instellingen op je Witson kloppen niet.

Afhankelijk van welk model je hebt kun je je gps testen via je Witson.

Geplaatst

bedankt voor jullie reactie ik heb een vrij recent systeem de w2-C217 geloof ik hoe kan ik de GPS testen van het apparaat ik heb al bij de instellingen de GPS optie aangetikt en zie hier dan de sterkte van het signaal maar deze geeft ook vaak al aan no signal..

Geplaatst

bedankt voor jullie reactie ik heb een vrij recent systeem de w2-C217 geloof ik hoe kan ik de GPS testen van het apparaat ik heb al bij de instellingen de GPS optie aangetikt en zie hier dan de sterkte van het signaal maar deze geeft ook vaak al aan no signal..

ben bang dat je het dan toch met een los contact of zo zit. of dat je gpsobtvanger is verschoven van plek.

Dus ben bang dat je toch de boel los moet halen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...