bigwade Geplaatst 27 Oktober, 2009 Geplaatst 27 Oktober, 2009 Met http://tinyurl.com/ygnk7je moet het lukken Dusssssssssss Kia man gogogogo ! en lig dubbel van het lachen om de reacties.. Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 1 November, 2009 Geplaatst 1 November, 2009 Hey Christiaan, Moeten misschien eens een keertje afspreken, dat ik bij je langs kom?? Kunnen we iets makkelijker de tijd nemen om wat dingen te bespreken en bekijken. Wil volgend jaar een dubbele sport luchtinlaat op mijn Rio gaan maken o.a. Iets zegt me dat je mij daar goeie adviezen en tips over kunt geven... Ook kunnen we het dan eens hebben over die eyelids want ik houd mij z Quote
kia-man Geplaatst 1 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 1 November, 2009 Ik moet eerlijk bekennen dat dit niet de muziek is die ik in mijn auto draai @ Peter: Ja kan altijd, gezellig!! Quote
kia-man Geplaatst 9 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 9 Januari, 2010 Weer een tijdje rustig geweest rondom kia Dit omdat: 1. Ik ben getrouwd. 2. Ik heb een huis gekocht. Maar toch is er kia nieuws van mijn kant. namelijk: Maandag ga ik voor mijn vrouw een kia picanto kopen Een picanto 1.1 EX met alles derop en deran..... Hier alvast de foto's van het aanstaande autootje: Hij moet alleen nog even op korte termijn verlaagd worden en de wielen die er nu op zitten worden de winterwielen.... Quote
Smart Geplaatst 9 Januari, 2010 Geplaatst 9 Januari, 2010 Hallo Christiaan, Een hele mooie Picanto met de juiste kleur en uitrusting. Zal je vrouw heel trots mee rond gaan rijden. Dat gebeurt bij mij thuis nl. ook.... met haar blauwe Picanto M-Bition.... Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 9 Januari, 2010 Geplaatst 9 Januari, 2010 Hallo Christiaan, Die Picanto ziet er inderdaad keurig uit! De velgen die ik op de foto zie gaan de winterbanden bedienen, dus ben ik meteen nieuwsgierig wat je voor velgjes hebt uitgezocht voor de zomer. Of is die keuze nog niet gemaakt? En naar het verlagen ben ik ook benieuwd, want ik vraag me altijd af in hoeverre dat het comfort gaan be Quote
kia-man Geplaatst 9 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 9 Januari, 2010 Het verlagen beinvloed inderdaad het comfort van de auto maar dit weegt niet op tegen de hoeveelheid wegligging die je er voor terug krijgt..... Ik moet me nog gaan orrienteren op zomervelgen. Eerst maar eens uitzoeken wat de max grootte is die eronder kan. Ik hoop dat er 16 inch onder kan..... Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 9 Januari, 2010 Geplaatst 9 Januari, 2010 Hey Christiaan, Bij de meeste velgenmerken wordt voor de Picanto gesproken over 13", 14" en 15". Ik heb zelf voor 14" MAK gekozen, maar die keuze werd ingegeven door het eenvoudige feit dat ik mijn bestaande banden graag wilde houden. Als 16" ook zou passen, wil je me dat dan laten weten? En ook hoeveel millimeter je de Pica lager gaat leggen? Groet, GreyGriffin Quote
Alex VB Geplaatst 9 Januari, 2010 Geplaatst 9 Januari, 2010 Hallo Christiaan, Inderdaad lang niets meer van je vernomen.. Volgens mij was de laatste keer bij Meguiar's in Belgi Quote
kia-man Geplaatst 12 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 12 Januari, 2010 @ Graygriffin 16 inch past onder de picanto. Ik weet nog niet hoeveel ik hem ga verlagen dat hangt er vanaf hoeveel er mogelijk is.... Ik verwacht 30mm verlaging. @ Alex VB Was het maar zo'n feest.... Ben nu weer arm en braaf Quote
kia-man Geplaatst 4 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 4 Maart, 2010 Zo dan maar even een update: Picanto: - Audio ingebouwd - Verlaagd - Vandaag de nieuwe wielen gemonteerd !! Resultaat: Mijn rio gaat binnenkort ook weer onder het mes (op gebied van turbo). Meer nieuws volgt..... Quote
Smart Geplaatst 4 Maart, 2010 Geplaatst 4 Maart, 2010 Helemaal geslaagd moet ik zeggen. Mooie velgen. Heel strak. Quote
Alex VB Geplaatst 4 Maart, 2010 Geplaatst 4 Maart, 2010 Ziet er goed uit.. Lekker kek kleurtje..Leuke velgjes... Maar wanneer verdwijnt die voelspriet....? Quote
kia-man Geplaatst 4 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 4 Maart, 2010 hahaha, zodra ik een binnenraamantenne heb..... Dan word hij meteen geblindeerd en het antennegat weggewerkt daarna bijgespoten. Quote
brouwer2001 Geplaatst 4 Maart, 2010 Geplaatst 4 Maart, 2010 ziet er goed uit die pica en die rio in ook een zeer mooie verschijning. het is een mooie combie. Quote
kia-man Geplaatst 4 Augustus, 2011 Topic Starter Geplaatst 4 Augustus, 2011 Even een update, Helaas gaat de Rio eruit. Wegens verhuizing naar het buitenland was het niet rendabel deze auto nog te blijven rijden... Heb de overstap gemaakt naar een andere auto (geen KIA): De rio staat nog te koop op het tekoop gedeelte op deze website. Dus helaas geen updates meer in mijn dagboek. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.