Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo beste forumleden

Gisteren mezelf maar eens aangemeld op het kia forum.

Mijn naam is Erik Versteeg, woon in Papendrecht en gisteren hebben wij een Kia Rio 1,2 Businessline aangeschaft.

Zal nog even duren voor hij er daadwerkelijk staat, onze kleur (grafiet) moet besteld worden, verwacht over ong. 4 weekjes, daarmee nemen we afscheid van onze Twingo.

In het verleden ben ik altijd wel op een of andere manier met auto's bezig geweest, al hoe wel ik eerlijkheidshalve wel moet zeggen dat ik tegenwoordig niet meer zoveel zelf doe als in het verleden. Toch heb ik al weer het e.e.a. op mijn verlanglijstje staan bij de Rio om deze wat personalizen zeg maar, waar onder LM velgen, trekhaak monteren enz. Ik hou het wel bescheiden dit keer.......

Hiervoor hadden we 2 auto's, de Twingo (2012) en een Daihatsu Sirion 2 (2005). Sirion is al eerder vertrokken en hier is weer een motor voor terug gekomen ivm parkeer problemen bij mijn werk.

Als de Twingo overblijft merk je toch de beperkte mogelijkheden binnen ons gezin en in combinatie met een aantal andere factoren ( zoals de inruil actie bij Kia op dit moment) hebben we de stoute schoenen aangetrokken en de knoop door gehakt...het is de Rio geworden.

Ook de aanschaf door mijn zoon ( meld zich misschien ook nog wel aan) een week eerder van een Rio (1,25 executive) heeft hier aan bij gedragen.

Overigens zijn we voor de Twingo en Sirion beide vrouw en ikzelf) in het bezig geweest van een Seat Arosa en actief geweest op het Arosa forum incl. flink personalizen...

Hopelijk ga ik hier net zoveel plezier beleven en gezelligheid onder elkaar, maar ook het delen van info niet te vergeten.

Als de auto binnen is zal ik nog wat foto's plaatsen

Groetjjes en tot horens :-)

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Erik,

Welkom hier! Gefeliciteerd met de aanschaf van de Rio. Wachten duurt lang, maar vier weken is nog wel te overzien.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...