Jump to content

Storing in Audio systeem in onder andere de USB aansluiting.(Infinity Audio)

Richard de Jonge

Recommended Posts

Hallo,

Ik kan sinds gisteren ineens geen muziek meer via een usb stick afspelen in onze Sportage (ik heb er diverse geprobeert) en het display van de radio is ineens ook zeer vaag waarbij allerlei letters en tekens door elkaar een zeer wazig beeld vormen.

De auto is nog geen jaar oud en ik ben benieuwd of er hier toevallig meer mensen dit euvel hebben gehad?

In het display staat de volgende melding: Application Error, Application Mona10.exe encountered a serious error and must shut down.

Bvd,

Richard

post-14680-0-41700500-1413533758_thumb.jpg

post-14680-0-61481900-1413533767_thumb.jpg

Waatschijnlijk helpt een factory reset wel.

Lijkt erop dat er iets mis gaat in het onderliggende Windows CE.

Zo niet kun je ook nog proberen de laatste update opnieuw te installeren. Tja .... en anders toch maar terug naar de dealer

Bedankt voor jullie reacties.... Jullie zullen het niet geloven maar ik heb de auto 3 dagen niet nodig gehad en nu doet alles het weer. Ik heb gelukkig de foto's nog en Maandag a.s een afspraak bij Leendert Van Den Born voor een annalyse.

Grtn Richard

Als je de wagen 10 min niet gebruikt start het systeem exhteraf zichzelf op, juist zelfde of je onmiddellijk zekeringen uithaalt.

Ik werk graag met het systeem maar spijtig genoeg is het mijn derde al, gelukkig onder garantie. Van de gps ben ik ook zo niet tevreden. Soms stuurt hij mij via de snelste route dwars door een grootstad met 100 rode lichten :-).

Sent from my iPad using Tapatalk HDm

• Like 1

hallo

ik heb hetzelfde probleem gehad ik kreeg ook de melding Application Error, Application Mona10.exe encountered a serious error and must shut down.

naar de dealer geweest die heeft er toen nieuwe software opgezet,maar de eerst volgende keer toen ik de usb stick gebruikte kreeg ik weer die melding

toen de zekering er uit gehaald en opnieuw opgestart toen werkt weer alles,de dealer heeft toen een nieuwe besteld 

ik heb de usb stick toen geformateerd met exfat en werkte weer goed,maar de dealer heeft er toch een nieuwe in gezet ,en deze werkt perfect met de zelfde usb stick geformateerd met exfat op mijn mac computer

misschien heb je hier iets aan 

succes

gr john

• Like 1

Hallo,

Nou heb ik onze Sportage vanmorgen achtergelaten bij Leendert Van Den Born in Breda en ik kreeg keurig een Leen Picanto mee waarvoor ik niks heb hoeven afrekenen en ze hebben inderdaad enkel een software-update gedaan en nu werkt alles weer. 

Over 4 weken moet de auto zijn 1e oliebeurtje hebben dus ik kan mooi de komende weken even in de gaten houden of hij alsnog kuren gaat vertonen.

Bedankt voor de reacties in ieder geval.....

Grtn,

Richard