Simpsoncris Geplaatst 29 Oktober, 2014 Geplaatst 29 Oktober, 2014 Goedenmiddag allen, Mijn naam is Andre en ben sinds een paar dagen lid hier. We hebben net een nieuwe Rio gekocht zonder inruil of wat dan ook voor het fantastische bedrag van 8612 euro Daarbij moet ik natuurlijk even vermelden dat ik in Madrid woon en het hier toch wel lekker kopen is hehe. Ik hoop dat ik er veel plezier aan ga beleven en tips voor deze auto of waar ik op moet letten zijn altijd welkom! Groeten Andre Quote
arjan gt Geplaatst 29 Oktober, 2014 Geplaatst 29 Oktober, 2014 Welkom op het forum Andre. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 30 Oktober, 2014 Geplaatst 30 Oktober, 2014 Hallo André, Welkom hier en gefeliciteerd met de aanschaf van de Rio. Ik ben wel jaloers, die Spaanse prijslijsten zien er heel anders uit dan hier in Nederland... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.