idrivekiario Geplaatst 14 Juli, 2016 Geplaatst 14 Juli, 2016 Hi allemaal, De situatie: Ik rij een Kia Rio 1.2 uit 2014. Sinds een week of 2 hoor ik een snerpend bij het optrekken als ik wegrijd vanuit een stilstaande situatie (bijv. rood verkeerslicht) en ik merk dat de motor problemen heeft met starten. Eerste instantie denk ik aan de accu. De dealer heeft alles gechecked incl de accu, deze was goed. Tot vanochtend ik de auto wilde starten en ik alleen het snerpend geluid hoorde. Ik heb meteen de Kia wegenwacht gebeld en binnen 15 minuten stond een monteur v/d dealer voor mijn deur. Top service! Hij hoorde het geluid, de motor wilde niet starten en hij constateerde dat de startmotor het probleem was. Nou wil ik graag weten of jullie ook zoiets hebben ondervonden. Zo ja, valt dit binnen de 7 jaar garantie? Of zijn hier kosten aan verbonden? Ik lees jullie reacties tegemoet! Met vriendelijke groet, Idrivekiario Quote
xtra40 Geplaatst 14 Juli, 2016 Geplaatst 14 Juli, 2016 Tuurlijk is dit garantie je auto is toch nog lang geen 7 jaar of 100000 kilometer oud ??? En als je je onderhoud ook goed op de rit hebt is dit geheel voor kosten van de Kia Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Ron Penguin Geplaatst 14 Juli, 2016 Geplaatst 14 Juli, 2016 Tuurlijk is dit garantie je auto is toch nog lang geen 7 jaar of 100000 kilometer oud ??? En als je je onderhoud ook goed op de rit hebt is dit geheel voor kosten van de Kia Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Is het niet 150.000 km? Of is het bij de Rio afwijkend? 1 Quote
xtra40 Geplaatst 14 Juli, 2016 Geplaatst 14 Juli, 2016 Ja nu je dat zo typt zie ik het En je hebt gelijk is bij de rio ook 150.000 kilometer Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
idrivekiario Geplaatst 14 Juli, 2016 Topic Starter Geplaatst 14 Juli, 2016 Super replies guys! Ik heb net iets meer als 60.000 op de teller. Quote
KIO RIA Geplaatst 4 Augustus, 2016 Geplaatst 4 Augustus, 2016 Heb exact het zelfde gehad met 50000 KM ook 2014 model, starterkrans was stuk. Is onder garantie vervangen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.