denniscc Geplaatst 30 Oktober, 2014 Geplaatst 30 Oktober, 2014 Afgelopen woensdag de nieuwe picanto opgehaald. Ik heb er de originele radio bijgekregen (comfortline heeft normaal geen radio) maar zonder usb aansluiting onderin uiteraard. Kan ik een kabeltje achterin de radio doen voor usb en dan b.v in dashboardkastje uit laten komen? Heb al op internet gekeken voor juiste kabeltje,maar zonder succes. Dennis betere foto's komen nog.......... Quote
willeke Geplaatst 30 Oktober, 2014 Geplaatst 30 Oktober, 2014 Afgelopen woensdag de nieuwe picanto opgehaald. Ik heb er de originele radio bijgekregen (comfortline heeft normaal geen radio) maar zonder usb aansluiting onderin uiteraard. Kan ik een kabeltje achterin de radio doen voor usb en dan b.v in dashboardkastje uit laten komen? Heb al op internet gekeken voor juiste kabeltje,maar zonder succes. Dennis betere foto's komen nog.......... 20141030_080406_resized.jpg Dennis,ik zit met hetzelfde vraagje,ben benieuwd. Quote
willeke Geplaatst 30 Oktober, 2014 Geplaatst 30 Oktober, 2014 Dennis, Ik zit met hetzelfde probleem.We wachten af. Quote
Murcielaygo Geplaatst 30 Oktober, 2014 Geplaatst 30 Oktober, 2014 De USB-aansluiting is opgenomen in de stekkerset achterop de radio. Je moet dus een verloop hebben/maken lijkt mij... Misschien is er wel wat te doen met een verlengkabeltje? Of een car2iso2car? Ik heb als het goed is heb ik de pinnig thuis wel op de computer. Stuur me maar een PM met je e-mailadres, dan stuur ik die wel door. Quote
denniscc Geplaatst 14 November, 2014 Topic Starter Geplaatst 14 November, 2014 Ondertussen heel wat wijzer geworden, uiteraard door forum, dank Murcielaygo, deels door een dealer. Het blijkt zo te zijn dat de kabel en stekker al achter het paneel ligt waar normaal de usb/aux zit, onderin achter de versnellingspook. Bij een picanto zonder usb/aux aansluiting zit dus wel gewoon de stekker voorbereid. Dus kun je het paneel en usb/aux blokje gewoon bestellen en erin plaatsen. Ik heb hem zelf nog niet binnen, maar zal er foto's van maken als ik deze monteer. Dennis 1 Quote
denniscc Geplaatst 27 November, 2014 Topic Starter Geplaatst 27 November, 2014 Usb geplaatst..... Quote
plattie Geplaatst 27 November, 2014 Geplaatst 27 November, 2014 Mooi dat het zo kan en opgelost is! Netjes hóór! Quote
Hans1962 Geplaatst 29 Juli, 2018 Geplaatst 29 Juli, 2018 Op 14 november 2014 om 11:28, denniscc zei: Ondertussen heel wat wijzer geworden, uiteraard door forum, dank Murcielaygo, deels door een dealer. Het blijkt zo te zijn dat de kabel en stekker al achter het paneel ligt waar normaal de usb/aux zit, onderin achter de versnellingspook. Bij een picanto zonder usb/aux aansluiting zit dus wel gewoon de stekker voorbereid. Dus kun je het paneel en usb/aux blokje gewoon bestellen en erin plaatsen. Ik heb hem zelf nog niet binnen, maar zal er foto's van maken als ik deze monteer. Dennis Quote
Hans1962 Geplaatst 29 Juli, 2018 Geplaatst 29 Juli, 2018 Hallo Dennis ik ben nieuw hier en zag je reactie . mijn dochter heeft een picanto 2 uit 2012 met standaard radio en wil nu graag ook een usb en aux aansluiting. is dit ook op haar auto van toepassing? zo ja,waar kan je zo,n blokje bestellen. vast bedankt voor je reactie. groet Hans Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.