Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• Reacties 99
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ik ben er wel voor te vinden om eens allemaal samen te komen; op een meeting of elders.

Nadeel van een tuningmeeting is wel dat niet iedereen er voor te vinden is om met zijn wagen "binnen" te rijden. Niet iedereen met een Kia doet aan tuning, hoewel de meeste mensen op dit forum wel petrolheads zijn.

Geplaatst

Dat was de reden van m'n suggestie voor een bolletjes/pijltjes rit om deze dan te combineren/in te passen met Kia dag/meeting/treffen wetende dat het uitzetten daarvan een hell of a job is.....

Geplaatst

hallo,

ik zag dat de locatie bij de meern a12 bij ac restauranr al langs zien komen om een meeting te houden hier worden er redelijk wat gehouden. ik zou er zo een mooie route kunnen uitzetten want ik ben redelijk goed bekent in dit gebied. kunnen dan een mooie tocht door het groene hart en krimpernerwaard rijden. tevens is er ook een mogelijkheid bij lopik en wel bij salmsteke dat is een recratie gebied aan de lek. goed te bereiken via de a2 (afslag nieuwegein-zuid) en dan heb je een mooie en leuke plek om daar iets te doen (gezamelijke picknick ruimte genoeg daar).

het is maar een idee

groet ronald

Geplaatst

hallo iedereen,

ik heb gekeken als we een bijeenkomst zouden houden op salmsteke lopik

heb ik tevens een leuke route om te rijden die ongeveer 1,5 tot 2 uur duurt zoveel mogelijk over de landelijkewegtjes. plaatsen die aangedaan zullen worden zijn dan: Lopik, Schoonhoven, Polsbroek, polsbroekerdam, Ouderwater, Snelrewaard, Woerden, Linschoten, Montfoort, benschop, Ijsselstein en weer lopik. route is ongeveer 75 km.

als er intresse is wil ik plaatselijke kia dealer aanspreken om hier aan mee te doen met iets van sponsering of leuke attenties.

mooie maand hier voor zal augustus zijn

gr ronald

Geplaatst

Ga maar eens kijken of dit gaat lukken.

Als het allemaal vorm gaat krijgen, en het past in onze ( zeer drukke) agenda, zijn wij van de partij.

Philip

Geplaatst

In principe van de partij.

Dan ga ik hier in het zuiden eens kijken voor een leuke route. WE hebben in de beiden Limburgen genoeg leuke routes met leuke en interessante bezienswaardigheden.

Vraag, Wat is aan te raden als maximale afstand om te rijden?

Geplaatst

Hey Alex,

idd zijn beide Limburgen machtig mooi.

Zou zeer leuk zijn ook eens hier een rit te hebben.

De afstand tijdens de rit: 100-125 km, zeker als er onderweg wat te zien valt, mag de rit niet langer zijn, en reken dan ook een redelijke aanvang van de rit, zeker als de mensen van ver moeten komen.

Een tussenstop bij een restaurant is aan te bevelen.

Een vorm van "puzzelelement" is een leuke welkome afwisseling tijdens de rit.

En............mocht er animo zijn voor zijn: 4x4 rijden, of een 4x4 route.

Zijn maar tips, maar heb je meer vragen............brand los:mrgreen:

Philip

• 3 weken later...
Geplaatst
Enquete gesloten, discussie 'bijeenkomst' op dood spoor?

Helaas door omstandigheden hier aan deze zijde (nog steeds...) heb ik geen ruimte om actief aan de slag te gaan met het organiseren.

Ik wil wel, maar mijn hoofd staat nu naar andere dingen en andere prioriteiten. Ik hoop dat er andere clubleden zijn die met initiatief komen.

Zoals het er nu naar uit ziet heb ik voorlopig geen mogelijkheid voor het organiseren van een Kia dag dit jaar, hopelijk volgend jaar weer!

Mocht er iets veranderen waardoor ik toch nog iets kan doen, dan zal ik dat beslist laten weten, maar ga er maar niet van uit.

Groeten en sorry,

Peter

Geplaatst

tja, zit zo'n beetje in hetzelfde schuitje! ben als het even kan van de partij maar helaas heeel veel weg. wie zou dit draadje toch een goed eind kunnen breien? zou toch leuk zijn!

Geplaatst

ik zal het best wel willen proberen met andere mensen samen, maar als je dan een echte meeting wil hebben zal ik ook andere mensen uitnodigen, ik ken meerdere clubs maar dat zijn voornamelijk honda's, maar kunnen we dan niet een algemene meeting van maken met prijzen die all1 door kia auto's gewonnen kunnen worden. maar als jullie het willen wil ik best wel een opzet maken en kijken hoe ver ik kom.

mvg,

Kelvin

• 3 weken later...
Geplaatst

Ga eerst maar eens naar Italie voor een paar weken. Wellicht is er bij terugkomst al iemand die het eea. wil initieren? Zou dat beslist apprecieren!

Geplaatst

ik wil best wat opzetten. zoals ik al aangegeven heb kan ik een redelijk leuke route maken om te rijden. als ontmoetings plek zouden we gebruik maken van de parking bij ac de meern, bij meerdere bekent. of een wat leukere plek langs de lek nl. salmsteke bij lopik. (goed te bereiken vanaf de a2). wil de plaatselijke kia dealer benaderen of hij is wil doen. kunnen bij salmsteke een leuke picknick op zetten als iedereen wat mee neemt.

als datum dacht ik aan 29-30 augustus.

alleen wat te doen bij regen?

ik weet er zitten ruitenwissers op de auto's.

laat maar horen wie er intresse heeft en ook daad werkelijk wil komen.

groet ronald

Geplaatst

Je zou kunnen kijken of een Kia dealer bereid is tot wat sponsoring / beschikbaar stellen van ruimte of iets dergelijks.

Daarnaast overwoog ik al om (als) ik dit jaar een meeting zou organiseren, bijvoorbeeld een wagen van CarGlass uit te nodigen t.b.v. Kenteken graferen en ruit reparatie (sterretjes e.d.). Wellicht dat ook d

• 1 maand later...
Geplaatst

Eind oktober begin september lijkt mij ook goed als we onze wagen tegen die tijd hebben doen we zeker mee.

Wil jullie desnoods ook meehelpen op de een of andere manier.

Laat maar horen.

relena

Geplaatst

Een meeting organiseren is best moeilijk... Ondertussen ben ik al een paar weken bezig om hier in de Limburgen leuke routes te "schrijven" en ik moet zeggen het schiet al aardig op...

Ik heb met een paar mensen gebeld en gesproken en heb misschien de mogelijkheid voor de Sorento,- en Sportage rijders een 4x4 parcour te doen in de omgeving van Maastricht/Eijsden... Ik houd jullie op de hoogte..

Tevens ben ik bezig met mensen van de duivelsberg om daar iets te doen, maar krijg ze niet echt te pakken..

Wel heb ik een aantal restaurants bereidt gevonden om ons te voorzien van lunch en diner, maar alles hant af van de route en de deelnemers.

Geplaatst
Ik ben ook nog niet zeker over de plek. Ik weet hier in de omgeving namelijk ook nog een bedrijf dat een redelijke parkeerplaats heeft, die in de weekenden niet gebruikt worden. Die parkeerplaats is eigen terrein van dat bedrijf, dus dan zit je met vergunningen al een stuk makkelijker.

Sowieso wil ik het groter aan gaan pakken dan voorheen, en een standje en wat te happen is dan niet verkeerd, zo lijkt mij.

Ik ga e.e.a. uitzoeken en dan zien we wel verder. Het is overigens niet uitgesloten dat ik er een ander merk of een andere club bij betrek, om het groter te kunnen maken. Nogmaals.. ik ben aan het bekijken waar, wanneer, hoe en wat...

Groeten,

Peter

hallo peter wanneer je iets in de omgeving van oss organiseerd ben ik met mijn sportage zeker van de partij,tenzij het natuurlijk net in de vakantie valt.

groetjes

Henk

Geplaatst
ik wil best wat opzetten. zoals ik al aangegeven heb kan ik een redelijk leuke route maken om te rijden. als ontmoetings plek zouden we gebruik maken van de parking bij ac de meern, bij meerdere bekent. of een wat leukere plek langs de lek nl. salmsteke bij lopik. (goed te bereiken vanaf de a2). wil de plaatselijke kia dealer benaderen of hij is wil doen. kunnen bij salmsteke een leuke picknick op zetten als iedereen wat mee neemt.

als datum dacht ik aan 29-30 augustus.

alleen wat te doen bij regen?

ik weet er zitten ruitenwissers op de auto's.

laat maar horen wie er intresse heeft en ook daad werkelijk wil komen.

groet ronald

barst maar los eind augustus,mooie plek ervoor trouwens

bij leven en welzijn zal ik er zeker bij zijn

groetjes henk

Geplaatst
Een meeting organiseren is best moeilijk... Ondertussen ben ik al een paar weken bezig om hier in de Limburgen leuke routes te "schrijven" en ik moet zeggen het schiet al aardig op...

Ik heb met een paar mensen gebeld en gesproken en heb misschien de mogelijkheid voor de Sorento,- en Sportage rijders een 4x4 parcour te doen in de omgeving van Maastricht/Eijsden... Ik houd jullie op de hoogte..

Tevens ben ik bezig met mensen van de duivelsberg om daar iets te doen, maar krijg ze niet echt te pakken..

Wel heb ik een aantal restaurants bereidt gevonden om ons te voorzien van lunch en diner, maar alles hant af van de route en de deelnemers.

Ben benieuwd, heb net weekend Z-Limburg achter de rug, lekker sturen! En ook prima horeca....

Eind augustus, begin september doorgaans goed weer! In principe ben ik er zoals eerder gemeld-

Nu nog waar, wanneer etc.

Succes!

Geplaatst

Hier ook erg benieuwd :)

We zullen het wel horen als je eruit bent...

Heb veel zin om weer mee te doen!!

Succes!!!!

Gr Daiz

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...