Toeteraar Posted December 18, 2014 Share Posted December 18, 2014 Heb ik weer: ineens een scheur in mijn voorruit! Middenonder een beetje zigzag omhoog, een centimeter of tien. Geen putje of ster te zien. Mij een raadsel hoe zoiets kan. Zaterdag maar een nieuwe ruit monteren. Gelukkig verzekerd dus kosten vallen nog mee.... Grtz Jack 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted December 18, 2014 Share Posted December 18, 2014 Kou, verwarming hoog, klaverblaadje te hard genomen, alles kan Wie gaat dat doen ? Dealer ? Probeer Carglass te vermijden is mijn eigen ervaring. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Timo0103 Posted December 18, 2014 Share Posted December 18, 2014 Kou en verwarming hoog kan niet. Meestal heeft die ruit er al niet goed ingezeten en knapt ie als je een drempel of iets anders lomp neemt. Idd Carglass met een grote boog omheen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toeteraar Posted December 19, 2014 Author Share Posted December 19, 2014 Ik heb een afspraak bij Autotaalglas: met mijn vorige auto goed ervaring mee. We gaan het morgen beleven..... Wat betreft de mogelijkheid dat de ruit er niet goed in zat. Lijkt mij eerlijk gezegd sterk: auto is ruim vier jaar oud. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted December 19, 2014 Share Posted December 19, 2014 warmentuuter had met zijn Venga exact het zelfde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted December 20, 2014 Share Posted December 20, 2014 Idd. Ik had hetzelfde probleem. De oorzaak is moeilijk te zeggen had ik er uit begrepen. Maar men dacht toch dat er iets tegen aan is gekomen. Er zaten ook meerdere hele klein putjes op de ruit van steenslag. Was mij eerlijk gezegd ook niet opgevallen. Autototaalglas heeft het keurig gemaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vand.m Posted December 21, 2014 Share Posted December 21, 2014 Zijn de ruiten van Carglass van mindere kwaliteit? In het verleden ervaren dat er eerder schade aan de ruit van Carglass ontstond bij steenslag in vergelijking met de originele ruit. Leek er op dat de originele ruit harder is. Groet, vand.m Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Timo0103 Posted December 21, 2014 Share Posted December 21, 2014 Zijn de ruiten van Carglass van mindere kwaliteit? In het verleden ervaren dat er eerder schade aan de ruit van Carglass ontstond bij steenslag in vergelijking met de originele ruit. Leek er op dat de originele ruit harder is. Groet, vand.m Heeft niets te maken met carglass. Kijk naar het merk wat er op staat, die is verantwoordelijk voor de kwaliteit. bv Pilkington of Saint Gobain. Overigens komen alle ruiten van alle merken hier vandaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toeteraar Posted December 22, 2014 Author Share Posted December 22, 2014 Ruitbreuk bleek toch niet zo spontaan: er zat toch een pitje zo'n beetje onder de ruitenwisser. Ruit is keurig vervangen door Autotaalglas. Weer een prima ervaring dus. Enne..... nee, ik heb geen aandelen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mieske007 Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 Ook even mijn bevindingen met Carglass delen aangezien er ook positieve ervaringen zijn. Een aantal maanden geleden heeft Carglass mijn voorruit zeer netjes en op mijn werkadres vervangen. Bij een vorige auto hebben ze dit ook al eens mogen doen. Ik ben juist zeer te spreken over hun werkzaamheden. Bij mijn verzekering heb ik overigens geen eigen risico en kreeg ik er tevens gratis een setje Bossch ruitenwissers bij. De voorruit van mijn vrouw hebben wij eens laten vervangen door een garagebedrijf en achteraf bleek dat geen originele te zijn en het zicht aan de zijkanten bij de kromming in het glas was ook slecht... Carglass moest overigens 2x komen omdat mijn (KIA)garage in eerste instantie had opgegeven dat er geen verwarming in de voorruit zat wat dus blijkbaar wel het geval is. Ook hier deed Carglass niet moeilijk over. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts