Gast Pombal12 Geplaatst 31 December, 2014 Geplaatst 31 December, 2014 Venga-Fans, Heeft iemand ervaring met de KIA Venga 'pasvormhoes tegen sneeuw en zon'? - Welk materiaal? - Degelijkheid? - Hoe zit 'ie over de voorportier-ramen vast? - Zitten er misschien magneten in? - Eventueel goede / betere alternatieven bekend? Kortom: Aan te bevelen of niet? (KIA Nederland website dd 30.12.2014: Prijs € 59,00 Onderdeelnummer 1P723ADE01) Groet, Pombal Quote
29bart11 Geplaatst 31 December, 2014 Geplaatst 31 December, 2014 Hallo, ik heb 2 stuks, eentje voor de sorento xm en de cee'd (laatste model) passen goed op de auto aan de spiegels zitten ze vast met een elastiek met klittenband aan de deuren zit er soort dubbele flap, portier opendoen hoes over de hoek van de deur hangen en dichtdoen. ruitenwisser even naar omhoog , hoes eronder en wissen terug plaatsen materiaal is degelijk dit ter info Quote
Wimis on Geplaatst 31 December, 2014 Geplaatst 31 December, 2014 Nee geen ervaring (maar heb dan ook een andere KIA dan getoond) Zeker een mooie optie als je snel weg wilt, terwijl andere minuten staan te krabben...........! Ik had vroeger een "oud dekbed overtrek" of een "oude matras hoes" echter: Waar laat je dat natte ding? In de kofferbak is geen optie! Vroeger, heel vroeger hing ik die op in de garage/berging, maar ja........ dat heb ik al jaren niet meer Quote
jmo Geplaatst 31 December, 2014 Geplaatst 31 December, 2014 Heb er eentje voor mijn Carens, past prima en maakt een degelijke indruk. Plaatsen gebeurt in een wip, dekt de volledige ruiten af en zal niet snel wegwaaien. Meeste tijd neemt het opvouwen in beslag, maar nog altijd veeeeeeeeeeeeeeel sneller dan ijs krabben Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.