Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bij ons net zo

2 keer gereinigd

1 keer nieuwe bekleding

Nu weer water vlekken

Precies dat. Volgende maand moet onze gehaktstaaf voor een beurt en dan komt er gewoon wéér nieuwe in. Toch wel fijn (en helaas ook nodig) die 7 jaar garantie.

• 8 maanden later...
Geplaatst

Hallo wij hebben ook die bekende witte vlekken op bekleding gehad. Ik moest toch bij de dealer zijn ivm versnellingsbak en had gelijk laten zien van dat ik dat niet normaal vond bij een auto van niet eens 2 jaar oud en ze hebben gelijk nieuw bekleding  voor de voorstoelen besteld en vervangen. Dus mensen laat het niet schoon maken ofzo maar gewoon laten vervangen door nieuwe.

• 2 weken later...
Geplaatst

Klopt inderdaad, gewoon laten vervangen. De bekleding is ooit in de fabriek geïmpregneerd met een goedje wat erg sterk reageert op kalk, zoals in water. Ik heb het al voor de tweede keer laten vervangen en ik heb bij de dealer nu de afspraak staan dat heel de bekleding wordt vervangen voordat ik de auto verkoop of inruil omdat dat geintje me anders gewoon geld kost en hun anders om de 3 maanden alles kunnen vervangen. Misschien een goede tip voor mensen die er ook last van hebben.

Geplaatst

Mocht het na de garantie terug komen hier een paar tips van mij.

Haal bij de super Ossengal steen poets het goed in.

Haal bijvoorbeeld bij carclean een fles chemical guys vanile spray dit goed in.

Gebruik een extractor ik heb der een van karcher die ik voornamelijk voor autobekleding gebruik.

Daarna impregneren met meguiars textile dressing. 

Daarna krijg je niet meer van die vieze kalk vlekken.

• 3 weken later...
Geplaatst

Vandaag met vlekken inde bestuurdersstoel naar KIA Blokhuis in Amersfoort geweest.

Men behoefde niet eens te kijken en er werd gelijk aangeboden een afspraak te maken de stoel bekleding te ver nieuwen.

Zo kan het ook dus.

Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk

• 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...