Cooky Geplaatst 31 Januari, 2015 Geplaatst 31 Januari, 2015 Vandaag mijn nieuwe Picanto Xtreme opgehaald....!! Mooi bakkie vooral die bekleding hebben ze mooi gedaan. Ik had een Picanto 1.2 comfort 3 jr oud. Die ingeruild. Bij die versie kon ik de ECO OFF selecteren, wat heel verwonderingswaardig het brandstof verbruik dit afnemen !!! Raar maar waar.Rijd elke dag 160 km naar mijn werk. De functie ECO OFF kan ik bij deze versie echter niet selecteren en uitzetten. of zie ik iets over het hoofd ? Ze hoeven mij per slot geen advies te geven wanneer ik over moet schakelen. Quote
Murcielaygo Geplaatst 31 Januari, 2015 Geplaatst 31 Januari, 2015 Die eco-stand schakelt alleen de schakelindicator aan of uit, verder niks. Dus gewoon negeren en klaar? Quote
bigmac Geplaatst 1 Februari, 2015 Geplaatst 1 Februari, 2015 Het is soms wel eens handig te weten dat je nog niet in de hoogste versnelling rijdt. Quote
bigmac Geplaatst 1 Februari, 2015 Geplaatst 1 Februari, 2015 Komt wel eens (niet vaak) voor als je langere tijd in de vierde hebt gereden bij druk verkeer. Quote
Creative Name Geplaatst 1 Februari, 2015 Geplaatst 1 Februari, 2015 Dat voel je toch al zodra je je hand op de versnellingspook legt... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.