Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat doen ze nu eigelijk met een grote beurt? Ik zie alleen maar dat ze inspecteren en 3 uur bezig zijn. Wat er nu precies in de prijs in begrepen zit kom ik niet uit..

Gr Kia 2811

• 1 maand later...
Geplaatst

*kick*

Deze week heeft onze gehaktstaaf een grote beurt gehad bij de KIA dealer, kosten totaal: €304,78. Daarvoor is gedaan de rem en motorolie, interieurfilter en luchtfilter en alles op spanning gezet en bijgevuld. Daar kwamen nog bij het vervangen van de rolautomaat van de gordel l.a. en een servicebulletin aan de achterwielophanging is gedaan, beide uiteraard op kosten van KIA. Ow ja, en netjes gewassen en gestofzuigd!

Het moet niet veel gekker worden want ik ben zowaar dik tevreden over de service van de KIA dealer.

• Like 1
Geplaatst

Die auto staat echt geen 3 uur op de brug,ik schat de helft,maar dan klopt de prijs niet,vandaar 3 uur.

Doe ik verder niet moeilijk over,wist ik bij aanschaf van de auto en ik weet ook wel dat garages nog bestaan dankzij het uurloon van de monteur.

Gaat ook zo met de bandenwissel,kwartiertje werk,maar ze zeggen vooraf 1/2 uur tot 3 kwartier,anders krijg je een wel heel hoog uurloon.

Als je dan toch tijd over hebt,maak dan ook even de wieldoppen schoon met een sponsje.

Gedemonteerd is dat wel zo makkelijk.

Bij de eerste wissel deden ze dat wel,bij de tweede niet meer.

Ik denk dat ik bij de volgende wissel de wielen meeneem,scheelt 100 euro per jaar en bij een nog zachtere winter heb ik ze niet nodig als ik de grens niet over ga.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...