Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het ligt ook een beetje aan het weer geloof ik. Ik reed deze week 300 km en de bc staat op 4,4 gemiddeld. Dat is wel erg weinig.

Het ligt aan zoveel dingen.

Minimaal berg op geeft al een groot verschil t.o.v. de omgekeerde route.

Wind tegen of wind mee scheelt ook enorm.

Een tijdje de BC op actueel verbruik zetten is echt een tip als je het verbruik omlaag wilt brengen.

Als je uitrolt en je gaat minimaal bergaf,en dan moet je berg niet letterlijk nemen,dan kun je over grote afstand uitrollen zonder dat je snelheid afneemt.

Door dit laatste en rustig optrekken, kan ik ondanks hoofdzakelijk kortje ritjes,toch 1 op 19 rijden.

Geplaatst

Goeiemorgen heren, sorry voor het uitblijven van een reactie maar ze hebben weer in m'n rug zitten snijden, moest er even van bijkomen.

De band/velg combinatie zijn zowel qua velgmaat (14") als rolomtrek precies gelijk.

Geplaatst

Niemand opgevallen?

Hart voor de ZAAK !

Het was een ZONDAG...

Voor. de. resultaten. van. dit. FORUM.

Ik zeg ere-lid :wink:

.

Hahaha Onze filiaalmanager was met vakantie, dacht maak maar gelijk even gebruik van de situatie.

Geplaatst

Een tijdje de BC op actueel verbruik zetten is echt een tip als je het verbruik omlaag wilt brengen.

Ik heb de BC altijd op actueel verbruik staan, en scroll gedurende de rit (70 km) geregeld naar de kilometerverwachting en gemiddeld sinds laatste tankbeurt.

Ik ben gek op cijfertjes.

Geplaatst

Ik heb de BC altijd op actueel verbruik staan, en scroll gedurende de rit (70 km) geregeld naar de kilometerverwachting en gemiddeld sinds laatste tankbeurt.

Ik ben gek op cijfertjes.

Ik ook,vooral voor de komma @mijn.ING.nl :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...