Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi,

Dinsdag worden de ruiten van mijn 2006 sportage getint. De ruiten van de achterbank tot en met de achterbak.

Nu heb ik het vermoeden dan het wel eens mooi kan zijn als ik de voor ruiten ook een lichte tint mee laat geven, om zo de overloop van voor naar achter wat mooier te maken. Echter weet ik dit niet helemaal zeker. Heeft iemand van jullie ervaring met wat mooier is? De vorruiten laten zoals ze zijn, of toch een licht kleurtje geven?

Gast Vitara 2
Geplaatst

Hoi Roland

Het gaat er niet alleen om wat wel en niet mooi is maar ook om wat wel en niet mag.

Wat voor de B stijl "mag" is folie van 65% samen met de aanwezige standaard tint is je raam dan ongeveer 50% getint (dit zou net mogen)

ik heb op mijn eerste soul het wel laten doen, bij mijn latere auto's niet meer. Reden... het is zo ligt dat je er weinig winst aan behaald en het kost toch best wel een paar kwartjes.

Laat je wel goed informeren welke tint gradatie ze gaan gebruiken. Ik wil graag dat als je achter mijn auto staat je niet naar voren door de auto kan kijken (dus achterraam tinten met 5%) achter zij ruiten bij mijn eerste Soul met 35% laten doen (best donker maar wel goed zicht naar buiten als het donker is)

Bij de 2e soul en Rio zijruiten met 20% laten doen. Zicht naar buiten is nog redelijk in het donker.

DSC_5128-2.jpg

4c4177b7.jpg

image_url-1869-1400219904.jpg

Geplaatst

Bedankt voor je antwoord! Ik ben me ervan bewust dat er een maximaal percentage voor de voorruiten is, daarom wilde ik ook maar een licht tintje, om de overgang naar de donkere achterruiten wat mooier te maken.

Ik had juist in gedachte om de achterruit minder donker te maken, dit ivm rijden in het donker en goed Zicht te hebben op wat er achter je afspeelt.

De voornaamste reden van het tinten is dat ik mijn dochter niet te hele tijd met haar gezichtje in de zo'n wil laten zitten, en de woezel en pip zonneschermen nou niet een compliment voor de auto zijn, en daarbij zijn ze nog eens te klein ook :wink:

Ik had zelf een 20% tint in gedachte. Want ik wil ook dat er van buiten niet zo gemakkelijk weer naar binnen gekeken kan worden.

Geplaatst

Zo, hij is klaar! Ben heel blij met het resultaat, en het is erg vlug en netjes gedaan.

Toen ik mijn auto weer op wilde halen was degene die het deed nog even aan mijn achterlichten bezig. Hij heeft als extraatje ook het wit van mijn achterlichten een tintje gegeven. Stukje service, en erg mooi!

En als belangrijkste natuurlijk; mijn dochter heeft nu geen last meer van de zo'n achterin.

post-14820-0-38664000-1429620949_thumb.jpg

Gast Vitara 2
Geplaatst

Ziet er goed uit :cool:

En altijd leuk zo een extraatje (bij mij hebben ze de logo's gratis gewraped)

• 1 maand later...
Geplaatst

super mooi!!

brutale vraag, wat was de prijs hiervan.

zou dit ook graag willen laten doen.

en misschien waar je het hebt laten doen.

b.v.d.

Geplaatst

Prijs was ongeveer €212,-

Laten doen bij lrs voorruit herstel in Hendrik Ido ambacht. Prima man, erg netjes gewerkt. Ben erg blij met het resultaat.

Google even op lrs voorruit herstel, dan kom je hem vanzelf tegen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...