Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Welke type lampen heb ik nodig? (Picanto Sportsline 2015)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey goedemiddag!

Middels het boekje en het forum ben ik er achter dat in de koplampen het type H7 gaan.

Echter voor de mistlampen en de knipperlichten is dit niet in het boekje beschreven.

Wie weet welke types ik nodig heb voor de mistlampen en de knipperlichten?

Alvast bedankt voor je reactie!  :-)

Geplaatst

Volgens mij moet je een eind verder komen met pagina 8-2 (Wattage gloeilampen.

RAW voor: PY21W

Mistlampen voor: GE881

Dagrijverlichting (Led) LED...

Die van de spiegels kan ik hier volgens mij niet achterhalen... Overigens zit er bij mij ook verlichting in het dashboardkastje...

• Like 1
Geplaatst

Die van de spiegels kan ik hier volgens mij niet achterhalen... Overigens zit er bij mij ook verlichting in het dashboardkastje...

Ow okay zo ver had ik idd nog niet gelezen, bedankt iig!  :-)

• 2 weken later...
Geplaatst

Weet 

Vfrood, weet je toevallig of het witte exemplaren moeten zijn voor de knipperlichten aan de achterkant, ik wil eigenlijk niet meteen het achterlicht open gooien om te kijken :wink:  

Geplaatst

Helaas niet. Moet toch nog terug voor achterspatbord. Zal eens navragen of ze een lijst hebben. Ik ga eigenlijk uit van wit, omdat het knipperlicht zelf al oranje gekleurd is.

Geplaatst

Voor zijn het Amber lichtjes met pinnen op 120°, achter gewoon witte met pinnen op 180°.

Het is aan de voorkant wel mooi om Chrome lampjes te plaatsen die toch Amber oplichten, dat geeft een veel luxere uitstraling.

Geplaatst

dit is het lijstje met alle lampen type en watages  zo als ze in de picanto zitten komt uit je boekje 

richting aanwijzer heeft een oranje lampje let wel op dat de pennetjes op het lampje niet tegen over elkaar staan 

1491779_261432930680242_1291985655_n.jpg

• Like 1
Geplaatst

Lol... en dat H7 lampen zelf in een fitting zitten :) Heeft me bij mijn motor (4x h7) ooit eens een keer een uur gekost voor ik door had dat ik teveel in de prullenbak had gegooid.....  Het paste voor geen meter. Nadat ik de fitting uit de prullenbak had gevist, had ik binnen het half uur de 4 lampen verwisseld (bij een VFR kun je de onderste 2 lampen (dimlicht) binnen 5 minuten verwisselen, voor de bovenste 2 moet je een stuk kuip slopen)

Geplaatst

de H7 lampen van een picanto zitten lekker ouderwets onder een metalen beugeltje die er niet uit kan dus dat probleem heb je niet 

Geplaatst

Ik speel met de gedachten om de richtingaanwijzers voor LED te vervangen maar lees op het forum dat je dan met weerstanden of andere relais aan de gang moet.

Daar heb ik niet zo veel verstand van maar het lijkt me wel erg mooi!

Ik heb een site gevonden die een erg breed assortiment heeft: http://www.autoledplaza.nl/

Geplaatst

heb ik ook geprobeerd maar lukte niet dus heb ik maar silverkleurige lampjes er in gedaan die amberkleur licht geven als deze aan is ziet er ook mooi uit

419500_138397579650445_1979056889_n.jpg?

281750_138397586317111_27676556_n.jpg?oh

486836_138397396317130_1641820879_n.jpg?

• Like 1
  • 8 maanden later...
  • 1 jaar later...
Geplaatst

Beetje oud topic, maar ik had mistlampen GE881  besteld led, maar die ik binnen gekregen heb passen niet. 

Is er nog een andere benaming voor die fitting? H27? 

Ik heb de projectie mistlampen. 

Geplaatst

Dat laatste plaatje staat ook in m'n boekje. Daar staat dus GE881 

Uit jouw link begrijp ik dat dit HB4 is? Dus geen H11 of H27. 

Ik vind het maar verwarrend. :)

Geplaatst
2 uur geleden zei 2Swift:

Dat laatste plaatje staat ook in m'n boekje. Daar staat dus GE881 

Uit jouw link begrijp ik dat dit HB4 is? Dus geen H11 of H27. 

Ik vind het maar verwarrend. :)

Klopt verwarrend idd, 881 is zal iets van het zelfde zijn, ik kwam er eerst ook niet uit, toen zag ik dat op mijn originele lamp HB4 stond, en dan vind je in ene een heleboel soorten. ;)

Geplaatst
12 uur geleden zei xtra40:

GE881 is 27 watt vandaar dat ze het ook wel H27 noemen 

maar ze lijken niet op de hb4 

ze zien er zo uit 

$_12.JPG

Ja ... maar dan de LED variant wil hij hebben, mijn voorbeeld past, rij er nog steeds mee.   ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...