Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Als ik men aanhangwagen aan mijn Sorento koppel werken de remlichten, de gewone lichten, de mistlichten,

De richtingaanwijzers echter werken echter enkel als de motor niet draait? :|

Als de motor wel draait en ik speel beetje met de gevaar richtingaanwijzers (op af, op af op af, ) dan gebeurt het dat de richtingaanwijzers van de aanhangwagen en de auto wel worden werken.

Als ik bij draaiende motor de richtingaanwijzers gewoon wil opzetten knippert de richtingaanwijzer 1X en daarna helemaal niets meer auto niet, aanhangwagen niet.

graag uw raad,

Geplaatst

Heeft de aanhangwagen LED- of gloeilampverlichting?

enkel de richtingaanwijzers en mistlamp zijn gloeiampverlichting, de gewone en remlichten zijn led

Geplaatst

Ik had dit ook bij de Rio! Alles vervangen door led op de aanhanger en het probleem was verholpen.

lijkt mij misschien wel een oplossing, zie antwoord hierboven

• 4 weken later...
Geplaatst

Als ik men aanhangwagen aan mijn Sorento koppel werken de remlichten, de gewone lichten, de mistlichten,

De richtingaanwijzers echter werken echter enkel als de motor niet draait? :|

Als de motor wel draait en ik speel beetje met de gevaar richtingaanwijzers (op af, op af op af, ) dan gebeurt het dat de richtingaanwijzers van de aanhangwagen en de auto wel worden werken.

Als ik bij draaiende motor de richtingaanwijzers gewoon wil opzetten knippert de richtingaanwijzer 1X en daarna helemaal niets meer auto niet, aanhangwagen niet.

graag uw raad,

Hallo

ik heb dit ook voor gehad met mijn boot trailer

richting aanwijzer werkt 1 maal tijdens het rijden

ik heb de lampjes (richtingaanwijzers) van de trailer vervangen door 10 watt lampje

en het probleem is weg

Geplaatst

Maar met een lampje van 10Watt zijn ze eigenlijk niet fel genoeg...

Dan vervang je beter de hele licht-units door LED-versies. Weinig stroomverbruik EN een kloppend lichtbeeld.

Met LED-vervangers haal je dat ook niet...

Geplaatst

Maar met een lampje van 10Watt zijn ze eigenlijk niet fel genoeg...

Dan vervang je beter de hele licht-units door LED-versies. Weinig stroomverbruik EN een kloppend lichtbeeld.

Met LED-vervangers haal je dat ook niet...

boot trailer gaat vlot door de belgische auto keuring

telkens wordt de lichtsterkte gemeten van de verlichting

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...