Dennis1810 Geplaatst 22 September, 2015 Geplaatst 22 September, 2015 Hey Heb een vraagje Heeft iemand al een kia picanto verlaagd? Zo ja, hoe hebben jullie dit gedaan en voor elkaar gekregen. Hoor het graag. Groeten Dennis Quote
Beus Geplaatst 22 September, 2015 Geplaatst 22 September, 2015 Toevallig heb ik van de week de verlaging set via de dealer geannuleerd. Dit via de dealer geregeld om de garantie niet in de weg te zitten ... Verlagen ziet er mooi uit en rijd heerlijk op de snelweg maar in de stad gaat het hoe dan ook ten koste van het comfort. Omdat de picanto's zich al zo volwassen gedragen op de weg wat comfort e.d. betreft, wilde ik dat achteraf toch niet verliezen. Zelf rij ik grotendeels in de stad, vandaar. Verlagen ja of nee is iets persoonlijks Quote
richardthai Geplaatst 22 September, 2015 Geplaatst 22 September, 2015 Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 2 Quote
richardthai Geplaatst 22 September, 2015 Geplaatst 22 September, 2015 Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 1 Quote
Picawhite Geplaatst 22 September, 2015 Geplaatst 22 September, 2015 heb de mijne ook verlaagd met Eibach , maar niks mis mee , op de snelweg en bochtenwerk =perfect, in de stad met drempels etc tja tis maar hoe hard je erover gaat ,met mijn rijstijl heb ik er geen problemen mee. Quote
Beus Geplaatst 22 September, 2015 Geplaatst 22 September, 2015 heb de mijne ook verlaagd met Eibach , maar niks mis mee , op de snelweg en bochtenwerk =perfect, in de stad met drempels etc tja tis maar hoe hard je erover gaat ,met mijn rijstijl heb ik er geen problemen mee. Ik woon in het kloterige Almere en dat is een drempel paradijs, hier lukt het ook niet iedere drempel identiek te maken, ze zitten erbij waarbij niet verlaagde auto's de onderdelen onder hun auto verliezen, dus voor mij geen opstie zolang ik hier woon. Quote
richardthai Geplaatst 22 September, 2015 Geplaatst 22 September, 2015 Toevallig woon ik ook in Almere. . Quote
Beus Geplaatst 22 September, 2015 Geplaatst 22 September, 2015 Toevallig woon ik ook in Almere. . Ow echt? hahaa Schraap jij dan niet je neus heel vaak door die ### drempels hier? Quote
richardthai Geplaatst 22 September, 2015 Geplaatst 22 September, 2015 Legt eraan hoe hard je rijdt. . Maar valt mee... het is wel de stoep in de gaten houden anders schraap je zeker. . Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote
Picawhite Geplaatst 23 September, 2015 Geplaatst 23 September, 2015 En wat is er mis met Almere!!!!!! kom je toch overal tegen DREMPELS 1 Quote
Beus Geplaatst 23 September, 2015 Geplaatst 23 September, 2015 En wat is er mis met Almere!!!!!! kom je toch overal tegen DREMPELS Whahahaa ik ken er NERGENS zo veel liggen als in ALMERE!!!!! Quote
Dennis1810 Geplaatst 23 September, 2015 Topic Starter Geplaatst 23 September, 2015 Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk Hoeveel inch velgen heb je erop liggen als ik vragen mag? Quote
Dennis1810 Geplaatst 23 September, 2015 Topic Starter Geplaatst 23 September, 2015 heb de mijne ook verlaagd met Eibach , maar niks mis mee , op de snelweg en bochtenwerk =perfect, in de stad met drempels etc tja tis maar hoe hard je erover gaat ,met mijn rijstijl heb ik er geen problemen mee. Heb je toevallig een foto van hoe die laag die ligt? Quote
richardthai Geplaatst 23 September, 2015 Geplaatst 23 September, 2015 R sport 15 inch Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote
Picawhite Geplaatst 23 September, 2015 Geplaatst 23 September, 2015 Heb je toevallig een foto van hoe die laag die ligt? weet niet of het te zien is in het donker , moet een paar andere maken vanwege comp,crash , maar ligt zo,n 2,5 - 3,0 cm lager en met gewoon de standaard 14 inc 1 Quote
richardthai Geplaatst 23 September, 2015 Geplaatst 23 September, 2015 weet niet of het te zien is in het donker , moet een paar andere maken vanwege comp,crash , maar ligt zo,n 2,5 - 3,0 cm lager en met gewoon de standaard 14 inc Gaaf hoor!!! Picawhite Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote
fonzie Geplaatst 25 September, 2015 Geplaatst 25 September, 2015 Waarom die kleine wielen gehandhaafd? 1 Quote
Picawhite Geplaatst 25 September, 2015 Geplaatst 25 September, 2015 tja ....... keuze,s maken he , wou in het begin wel gaan voor 15-16 inch maar had me voorgenomen om niet meer zoveel aan een auto te verfraaiien aan de buitenkant vandaar . Vorige auto heeft me veel stress opgeleverd om dingen aangesloten te krijgen , wat overigens wel gelukt is en zag er ook erg mooi uit. Ben geen 18 meer en zit al 5 dagen per week aan auto's te werken dus vond het wel goed zo. Quote
bigwade Geplaatst 25 September, 2015 Geplaatst 25 September, 2015 Nou nog wat leuke folies er overheen en hij is af 1 Quote
bigwade Geplaatst 25 September, 2015 Geplaatst 25 September, 2015 Nee man, begin eens met een carbon dakje. Kost geen drol en je auto knapt er heel erg van op. Quote
Picawhite Geplaatst 26 September, 2015 Geplaatst 26 September, 2015 Ja weet het , zoonlief zegt het ook zo vaak , nogmmaals. ben er tevreden mee hoe die is, vind het goed zo. Quote
bazzboy Geplaatst 28 September, 2015 Geplaatst 28 September, 2015 goede avond klopt het dat het deze set is voor de picanto? http://www.eibachveren.nl/product/verlagingsveren-pro-kit/verlagingsveren-pro-kit-kia-picanto/ groet Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 28 September, 2015 Geplaatst 28 September, 2015 Ik woon in het kloterige Almere en dat is een drempel paradijs, hier lukt het ook niet iedere drempel identiek te maken, ze zitten erbij waarbij niet verlaagde auto's de onderdelen onder hun auto verliezen, dus voor mij geen opstie zolang ik hier woon. Ik woon ook in almere, maar ook ik zit regelmatig met de neus van mijn NIET verlaagde Rio op een drempel In parkwijk naast de AH zit ook zo een mooie drempel, hoe zacht ik er ook vanaf rij altijd schraapt de rubber strip onder de auto over het asfalt. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.