Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey 

Heb een vraagje

Heeft iemand al een kia picanto verlaagd? Zo ja, hoe hebben jullie dit gedaan en voor elkaar gekregen.

Hoor het graag.

Groeten Dennis

Geplaatst

Toevallig heb ik van de week de verlaging set via de dealer geannuleerd.

Dit via de dealer geregeld om de garantie niet in de weg te zitten ...

Verlagen ziet er mooi uit en rijd heerlijk op de snelweg maar in de stad gaat het hoe dan ook ten koste van het comfort.

Omdat de picanto's zich al zo volwassen gedragen op de weg wat comfort e.d. betreft, wilde ik dat achteraf toch niet verliezen.

Zelf rij ik grotendeels in de stad, vandaar.

Verlagen ja of nee is iets persoonlijks  :-)

Geplaatst

heb de mijne ook verlaagd met Eibach , maar niks mis mee , op de snelweg en bochtenwerk =perfect, in de stad met drempels etc tja tis maar hoe hard je erover gaat ,met mijn rijstijl heb ik er geen 

problemen mee.

Geplaatst

heb de mijne ook verlaagd met Eibach , maar niks mis mee , op de snelweg en bochtenwerk =perfect, in de stad met drempels etc tja tis maar hoe hard je erover gaat ,met mijn rijstijl heb ik er geen 

problemen mee.

Ik woon in het kloterige Almere en dat is een drempel paradijs, hier lukt het ook niet iedere drempel identiek te maken, ze zitten erbij waarbij niet verlaagde auto's de onderdelen onder hun auto verliezen, dus voor mij geen opstie zolang ik hier woon.  :wink:

Geplaatst

Legt eraan hoe hard je rijdt. . Maar valt mee... het is wel de stoep in de gaten houden anders schraap je zeker. .

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Geplaatst

En wat is er mis met Almere!!!!!! kom je toch overal tegen DREMPELS 

Whahahaa ik ken er NERGENS zo veel liggen als in ALMERE!!!!!  :P

Geplaatst

problemen mee.

Heb je toevallig een foto van hoe die laag die ligt?

Geplaatst

Heb je toevallig een foto van hoe die laag die ligt?

IMAG1375_zpsvvmla0dy.jpg

weet niet of het te zien is in het donker , moet een paar andere maken vanwege comp,crash , maar ligt zo,n 2,5 - 3,0 cm lager en met gewoon de standaard 14 inc

• Like 1
Geplaatst

IMAG1375_zpsvvmla0dy.jpg

weet niet of het te zien is in het donker , moet een paar andere maken vanwege comp,crash , maar ligt zo,n 2,5 - 3,0 cm lager en met gewoon de standaard 14 inc

Gaaf hoor!!! Picawhite

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Geplaatst

tja ....... keuze,s maken he , wou in het begin wel gaan voor 15-16 inch maar had me voorgenomen om niet meer zoveel aan een auto te verfraaiien aan de buitenkant 

vandaar . Vorige auto heeft me veel stress opgeleverd om dingen aangesloten te krijgen , wat overigens wel gelukt is en zag er ook erg mooi uit. Ben geen 18 meer en zit al 5 dagen  per week aan auto's te werken dus vond het wel goed zo.

Geplaatst

Ik woon in het kloterige Almere en dat is een drempel paradijs, hier lukt het ook niet iedere drempel identiek te maken, ze zitten erbij waarbij niet verlaagde auto's de onderdelen onder hun auto verliezen, dus voor mij geen opstie zolang ik hier woon. :wink:

Ik woon ook in almere, maar ook ik zit regelmatig met de neus van mijn NIET verlaagde Rio op een drempel :(

In parkwijk naast de AH zit ook zo een mooie drempel, hoe zacht ik er ook vanaf rij altijd schraapt de rubber strip  onder de auto over het asfalt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...