Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Dag allemaal, ik ben Dickjan en vorige week hebben we een zwarte Kia Picanto (uit 2013) gekocht als tweede gezinswagen. Mijn dochter haalt binnenkort haar rijbewijs en dan kan ze daar mooi in rondrijden. Daarnaast wil ik de Picanto gebruiken voor woon-werkverkeer; hij rijdt tot nu toe prima en is volgens mij redelijk zuinig.

Er zit een bluetooth radio in waardoor ik dacht handsfree te kunnen bellen. Er zit echter geen stuurwielbediening op waardoor het niet lukt om te "pairen" met een telefoon. Ik moet de naam van de telefoon opnoemen maar dat begrijpt dat ding niet omdat de microfoon vermoed ik ook ontbreekt (waar zou die moeten zitten?). Kun je een stuurwielbediening (en microfoon) achteraf inbouwen?

Guest Vitara 2
Posted

Hallo Dirkjan,

Welkom op het forum, veel plezier en veilige km met de Picanto.

Plaats even een foto van de radio, dan kunnen we kijken wat voor een radio het is en of we je kunnen helpen met tricks en tips.

Posted

Hallo Dirkjan,

Welkom op het forum, veel plezier en veilige km met de Picanto.

Plaats even een foto van de radio, dan kunnen we kijken wat voor een radio het is en of we je kunnen helpen met tricks en tips.

Hoi Lourens,

Dank voor je reactie, ik heb op de juiste plaats op het forum het probleem nogmaals herhaald met een foto.