Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allen, ben nieuw op dit forum maar ik gooi 'm er gelijk maar in:  Ik ben na 3.5 jaar Picanto overgestapt naar een nieuwe Cee'd SW en helemaal tevreden behalve 1 ding, de carkit. Mijn ontvangst is prima (via speakers) maar de andere partij kan mij nauwelijks verstaan en het lijkt als of de microfoon verstopt zit. Ik gebruik een iPhone 5S via Bluetooth. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen of een oplossing hiervoor???

Geplaatst

Hallo allen, ben nieuw op dit forum maar ik gooi 'm er gelijk maar in:  Ik ben na 3.5 jaar Picanto overgestapt naar een nieuwe Cee'd SW en helemaal tevreden behalve 1 ding, de carkit. Mijn ontvangst is prima (via speakers) maar de andere partij kan mij nauwelijks verstaan en het lijkt als of de microfoon verstopt zit. Ik gebruik een iPhone 5S via Bluetooth. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen of een oplossing hiervoor???

ik heb een ceed bouwjaar 2013 met pioneer navigatie avic940bt en een Samsung model 4 mini.

En heb geen enkel probleem met de microfoon. Heb nu een KIA ceed model 2016 en deze heeft ook geen probleem met de carkit.

Met vriendelijke groet,

Gerrit.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...