Jump to content

Recommended Posts

Posted

Sinds kort een blije eigenaar van een kia Cee'd gt line 1.o GDi( 120pK), een mooie auto echter heb ik een vraag over de bochten verlichting.

Ik heb hiervoor een kia rio gehad en daar kon je heel goed zien dat de bocht verlichting het deed, zit er op mijn kia cee'd wel bochtverlichting? hoe kan ik dit controleren??

Posted

Als het goed is heb je op de GT Line nu xenonverlichting die mee draait als je stuurt. Bij de Rio was dit een apart lampje in de koplampunit. Je kunt het zien in het donker, dan zie je het lichtbeeld mee draaien naar links of rechts als je stuurt. Ik moet wel toegeven, bij de Rio werkte dit mooier dan nu met de Cee'd. De Rio verlichte echt de bocht links of rechts vlak voor de auto waardoor je bijv. stoepranden goed kon zien, de xenon op de Cee'd schijnt wat verder weg en is met name prettig bij langere doordraaiers.

Posted

Dank voor je reactie, ga er goed op letten in het donker

• 6 months later...
Posted

De bochtenverlichting (meedraaiende xenonlampen) werkt uitsluitend als de lichtschakelaar in de stand "automatisch" staat.

Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk

Posted
De bochtenverlichting (meedraaiende xenonlampen) werkt uitsluitend als de lichtschakelaar in de stand "automatisch" staat.

En ook op de exemplaren met koplampsproeiers!