Frans Bijma Geplaatst 11 Februari, 2020 Geplaatst 11 Februari, 2020 Hoi, Heeft er iemand al geprobeerd een Brodit Proclip voor het monteren van een mobile telefoon geplaatst in een proceed met het 10inch scherm? Ik vraag me af of er wel voldoende ruimte is voor het smallere ventilatie kanaal. Groeten Frans Quote
pdakkerman Geplaatst 11 Februari, 2020 Geplaatst 11 Februari, 2020 Ik heb zelf een my2019. In de eerste week heb ik nog moeilijk zitten doen met mijn Ali express magneet houder en af en toe de telefoon rechtop in de 'asbak'. Dit alles om met name Flitsmeister in de gaten te houden. Nadat ik een betere laadkabel had besteld. Een met een hoek van 90graden ligt mijn telefoon altijd in het laadvakje. Met Android auto kan ik Whatsapp afluisteren en en inspreken. Flitsmeister gaat automatisch aan en daarnaast ook nog de hulp van Waze. Ik hoef tijdens het rijden mijn telefoon niet te zien en / of aan te raken. Dus waarom zo'n houder. Alles kan echt handsfree. Zelfs Whatsapp Quote
Frans Bijma Geplaatst 11 Februari, 2020 Topic Starter Geplaatst 11 Februari, 2020 Ik heb zelf een my2019. In de eerste week heb ik nog moeilijk zitten doen met mijn Ali express magneet houder en af en toe de telefoon rechtop in de 'asbak'. Dit alles om met name Flitsmeister in de gaten te houden. Nadat ik een betere laadkabel had besteld. Een met een hoek van 90graden ligt mijn telefoon altijd in het laadvakje. Met Android auto kan ik Whatsapp afluisteren en en inspreken. Flitsmeister gaat automatisch aan en daarnaast ook nog de hulp van Waze. Ik hoef tijdens het rijden mijn telefoon niet te zien en / of aan te raken. Dus waarom zo'n houder. Alles kan echt handsfree. Zelfs WhatsappIk rijd 400km per dag en wil toch graag op tijd de file info zien van Flitsmeister, dus daarom vind ik het wel nodig.!Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk Quote
tijdjes123 Geplaatst 12 Februari, 2020 Geplaatst 12 Februari, 2020 6 uur geleden, Frans Bijma zei: Ik rijd 400km per dag en wil toch graag op tijd de file info zien van Flitsmeister, dus daarom vind ik het wel nodig.! Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk Android auto met google maps of uberhaubt de kia software zelf al ziet bij mij eerder files dan flitsmeister Quote
pdakkerman Geplaatst 12 Februari, 2020 Geplaatst 12 Februari, 2020 Ook Waze reageert heel snel op files en alternatieve routes. De Kia nav laat ook ver vooruit zien waar de files staan. Quote
Huuv Geplaatst 12 Februari, 2020 Geplaatst 12 Februari, 2020 Hoi, Heeft er iemand al geprobeerd een Brodit Proclip voor het monteren van een mobile telefoon geplaatst in een proceed met het 10inch scherm? Ik vraag me af of er wel voldoende ruimte is voor het smallere ventilatie kanaal. Groeten FransZoek even op proclip voor de xceed.Die zijn er al en is volgens mij hetzelfde als de Proceed my 2020Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.