Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste mede forumgebruikers,

Er is ongetwijfeld een topic over.

Hoe installeer je een achteruit rijd camera ( https://www.navaudio.nl/merkgebonden-autoradio-s-/kia/achteruitrijcamera-/kia-rio-achteruitrij-camera-3372 )

Hoe kom ik er een beetje makkelijk achter, wat de 12v + pole van mijn achter verlichting is? zonder dat ik helemaal de achterklep moet 'slopen' om bij de kabel te komen.

zoals ik het kon zien loopt hij via de klep, naar het plafond en over het plafond naar voren. 

Ik heb dus de achteruit rijd camera. met daarbij een rode kabel (moet op 12v + pole van het huidige achteruitrijd verlichting) en een zwarte (massa).

dan heb ik op de gele tulp stekker 2 'rode'-draadjes. 1tje aan het begin van de kabel, geen idee waar deze heen moet, en 1-tje aan het einde, deze gele tulp stekker koppel ik in in de navigatie, echter hangt hier ook nog een klein rood draadje naast, wat moet ik hiermee?

MVG

Sander

Geplaatst

van die topics zijn er meerdere van zelfs

maar je hoeft niet naar je achter klep toe achter het linker achterste  lichte bekleding deel zit de stekker naar de verlichting 

daar zit een geheel groene draad met het achteruitrij signaal 

ook zit daar in de buurt een massa punt 

kan nu even niet bij de fotos maar die zouden hier genoeg te vinden moeten zijn

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...