pk24 Geplaatst 15 Januari, 2016 Geplaatst 15 Januari, 2016 wie weet hoe ik de bekleding los maak bij de achter speakers van een drie deur rio zie wel een soort vorm lopen maar weet niet of ik dit zo los kan maken wil namelijk mijn speakers vervangen in de deuren en ook achter gr Quote
xtra40 Geplaatst 16 Januari, 2016 Geplaatst 16 Januari, 2016 Helaas is het achter bij de 3 deurs niet even simpel een rooster weg halen je zult de kompleet bekleding weg moeten halen en om dit te doen zul je ook even je achter bank moet demonteren dit is niet een hele ingewikkelde klus maar je bent er wel even zoet mee bijna alles zit met bekleding drukkers vast en hier en daar een schroef of bout snuffel anders even Door de foto's op mijn facebook daar staan vast foto's op in de verschillende albums om het wat duidelijker te maken Quote
pk24 Geplaatst 16 Januari, 2016 Topic Starter Geplaatst 16 Januari, 2016 Top dank je wel zal ik doen Quote
xtra40 Geplaatst 16 Januari, 2016 Geplaatst 16 Januari, 2016 nee dit is mijn facebook https://www.facebook.com/pimpmasters.kiario Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.