Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mede SP3 bestuurders,

Hebben jullie soms ook last van vervelende piepjes en kraakjes op bepaalde plaatsen?

Ik word helemaal gek van een kraakje in de passagiersdeur en vind het maar niet.

De armsteun maakt soms ook een vervelend geluid (zeker wanneer er een passagier ook hiervan gebruikt maakt )

Iemand tips en tricks???

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

Geplaatst

Mede SP3 bestuurders,

Hebben jullie soms ook last van vervelende piepjes en kraakjes op bepaalde plaatsen?

Ik word helemaal gek van een kraakje in de passagiersdeur en vind het maar niet.

De armsteun maakt soms ook een vervelend geluid (zeker wanneer er een passagier ook hiervan gebruikt maakt )

Iemand tips en tricks???

Het gekraak in de armsteun schijn je te kunnen verhelpen door een beetje WD40 in het slotje te spuiten. Heb ik elders op het forum gelezen.

Bij mij kraakt de vering van het linker achterwiel af en toe bij het uitstappen.

Geplaatst

Het gekraak in de armsteun schijn je te kunnen verhelpen door een beetje WD40 in het slotje te spuiten. Heb ik elders op het forum gelezen.

Bij mij kraakt de vering van het linker achterwiel af en toe bij het uitstappen.

Op het plastic slotje dan? Het klinkt van vooraan het hendeltje te komen..

Geplaatst

Dat is niet de vering.

Dat is een parkeerrem die je hoort en die moet je een beetje opstellen. Gekraak is weg.

100% zeker dat het dat is.

Geplaatst

Stukje isolatie-tape (over het slotje) plakken werkt perfect tegen het kraken van de armsteun.

Grtz.

Specialmade

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...