Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

TESTDRIVE KIA SPORTAGE IV, BARCELONA 2016

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mooi verslag heren. Dit wordt voor ons een hele kluif om alleen maar in de buurt te komen van het niveau van dit verslag.

Ik ben benieuwd hoe de SP zich op de Nederlandse wegen gedraagt.

Welnee, dat wordt eigen neus volgen en gaan met de banaaan.

• Like 2
Geplaatst

Zo, zo, goed en degelijk verslag, en de foto's zijn mooier als in de brochure. Voor beide hulde.

Toetert en stuurgedrag oke, mooie vooruitgang dus. En goed geregeld daar in Barcelona.

Nog een klein dingetje, hoe was het met de geluidsproductie in de auto?

P.S. Mika & Jordan dat wordt ploeteren, maar gaat ook goed komen heb ik het idee.

Grtz Kialoog

• Like 2
Geplaatst

Nog een klein dingetje, hoe was het met de geluidsproductie in de auto?

1. Als je het geluid bedoeld in de auto, dan kan ik je vertellen dat bijv. de diesel in de auto niet herkenbaar aanwezig is. En omgevingsgeluid dringt bijna niet door. Goede geïsoleerd dus.

2. Daarnaast kun je kiezen voor een JBL (by Harman Kardon) geluidsinstallatie. Dan haal je ook echt een bom geluid binnen. Dat klinkt wel erg goed.

• Like 1
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Dit wordt voor ons een hele kluif om alleen maar in de buurt te komen van het niveau van dit verslag.

Jullie kunnen het :-)

Geplaatst

Heren DANK U WEL! voor dit geweldige stuk proza met dito illustraties.

Heb er echt van genoten. Alsof de auteurs het vaker hebben gedaan

Moet alleen wel zeggen dat ik nog niet overtuigd ben van de looks. Maar misschien moet ik het toch maar een keer live gaan bewonderen. Anders houden we het gewoon op " smaken verschillen nu eenmaal"

Geplaatst

Ben ook groot fan, maar van de marketingmanager KiaEU begreep ik dat de Venga einde wedstrijd is.

Kun je lullen als brugman, maar zo gaat dat.

zal jou droom dan eindelijk uit gaan komen: je gekoesterde Venga?

als de nodige mensen hun Venga in gaan ruilen

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Zo mannen, dat is een Verslag (met een hoofdletter V!).

"Even lekker lezen en foto's kijken", dacht ik toen ik er aan begon, niet wetende dat deze testrit meer dan een half uur van mijn zaterdagochtend zou gaan kosten. Maar hij boeide van de eerste tot de laatste regel en het fotowerk zag er gelikt uit.

Hoogtepunten (het ontslag van Brabantse Bea), dieptepunten (gereden in een witte Sportage), alles kwam voorbij.

Complimenten van

GG

Geplaatst

Maar alle lof ten spijt...ik kan die auto niet mooi vinden. Die neus....ik vind 'm niet eens lief. Gruwel, too much picanto. Achterkant is wel mooi, terwijl dat bij veel auto's (vind ik) altijd wat sappelen binnen de marges is.  

Aan mij zou je zo'n 2tone interieur ook niet slijten als ik de keus had.

@Lique,

Ik had het niet beter kunnen verwoorden  :-)  :-)

Grtz.

Specialmade

• Like 1
Geplaatst

Goed en gedetailleerd verslag mannen.

Verslag: check  (vinkje)    :clap:  of eigenlijk VINK

Foto's:   check  (vinkje)    :clap:  of eigenlijk VINK 

Maar had eigenlijk ook niet anders verwacht  :-)  :-)

Grtz.

Specialmade

• Like 2
  • 2 weken later...
Geplaatst

Mooi verslag heren maar de auto is voor mij totaal niet interessant meer helaas.

Door onze anti auto overheid wordt het onmogelijk om dezelfde auto terug te kopen.

Leuk al die veiligheidssystemen maar mijn inziens zwaar overdreven zoals lane assist en alles waar nog meer assist bij staat.

Dit maakt een auto onnodig duur en zou voor ieder een keus moeten zijn om deze attributen toe te voegen.

Ze hadden beter de 136 pk in het programma kunnen houden i.p.v. te veel te dure 185 pk diesel die toch niemand koopt.

Waarom is ie bij de Hyundai Tucson wel verkrijgbaar, geen idee.

Geplaatst

Waarom is ie bij de Hyundai Tucson wel verkrijgbaar, geen idee.

Wij hebben begrepen dat KiaMNL (eigen) keuzes maakt  w.b motorisering en bijv. kleurpalet binnenzijde op basis van uitgebreid marktonderzoek.

Geplaatst

De topversie is er in Nederland alleen ter promo.

In de lease is deze totaal niet interessant en privé is er geen hond die 60 mille uitgeeft ( met alle respect ) voor een Kia.

Geen juiste strategie in mijn ogen, Hyundai heeft het toch beter voor elkaar wat keuze betreft.

Het springt nu van 115 pk naar 185 pk, kom op zeg.

115 pk in een auto van 1400 kg is bijzonder mager te noemen en daarna komt er niks qua motorisering.

De auto is verder prachtig maar ik koop geen nieuwe sportage meer om bovenstaande redenen.

Tucson wordt ineens aantrekkelijk.

• 2 weken later...
Geplaatst

Hier nog een mooie foto van de Sportage.

7036c31b67537034681de1b36c65aafb.jpg

• Like 2
Geplaatst

Zit je nou weer te mutsen man...?

Geplaatst

Hier nog een mooie foto van de Sportage.7036c31b67537034681de1b36c65aafb.jpg

Ja zo is die aantrekkelijk,zou hem zo kopen,maar als je vooraan aankijkt klikt het niet.

In het echt is die wel mooier dan op foto...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...