tjoetjoe Geplaatst 6 Februari, 2016 Geplaatst 6 Februari, 2016 Hallo, Ik ben Benny 49 jaar en sinds gisteren in het bezit van een kia rio superpack. Groetjes Benny 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 6 Februari, 2016 Geplaatst 6 Februari, 2016 Hallo Benny, welkom op het forum, veel plezier en veilige km met de Rio. Hij staat echt mooi te glimmen Gr, Lourens Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 6 Februari, 2016 Geplaatst 6 Februari, 2016 Dag Benny, Ook ik roep welkom hier! Mooie Rio, fraaie velgen. Veel plezier met de auto. Quote
paul74 Geplaatst 8 Februari, 2016 Geplaatst 8 Februari, 2016 Gave bak Benny, mooi velgen ,dat maakt hem lekker sportief. Quote
tjoetjoe Geplaatst 9 Februari, 2016 Topic Starter Geplaatst 9 Februari, 2016 Hallo Benny, welkom op het forum, veel plezier en veilige km met de Rio. Hij staat echt mooi te glimmen Gr, Lourens Hallo lourens, Ben er ook zeer blij mee, hij rijd ook super. Alleen de geluidsinstallatie met boxen is niet veel, dit in de toekomst is laten veranderen met subwoofer. Groetjes Benny Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 9 Februari, 2016 Geplaatst 9 Februari, 2016 Hoi Benny, Zijn zat topics te vinden over het verbeteren van de audio. Ik heb tot nu toe alleen de originele HU vervangen voor een Witson multimedia nav set. Dat scheelde al een slok op een borrel. Quote
driesdiesel Geplaatst 10 Februari, 2016 Geplaatst 10 Februari, 2016 Mooie bak veel plezier ermee Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.