Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik heb in december 2015 een Sportage X-clusive van eind 2011 gekocht. Auto bevalt prima. Vandaag viel me ineens bij het achteruitrijden op, dat ik via de camera een stukje van de bumper kon zien, dat was de afgelopen weken niet zo (in ieder geval niet opgevallen). Nu schoot me te binnen dat ik de auto afgelopen zaterdag door de wasstraat gedaan heb.

Zou het kunnen dat hierdoor de camera iets verschoven is?

Wat zijn jullie ervaringen?

Groet,

Joep

Geplaatst

Ik zou zeggen kijk zelf even.

Als het een originele camera is, dan zit ie aan de kunsstof strip waar ook je kentekenverlichting in zit.

Mss is deze aan een kant los geraakt. Als dat zo is zie het snel genoeg.

Bij mijn weten kun je de bumper niet zien met de originele camera.

Als het een aftermarket camera is. Kan deze natuurlijk ook losgeraakt zijn. Maar deze zijn vaak ook te richten.

Geplaatst

Heb ik uiteraard gedaan. Voor zover mij bekend is het originele camera. Dacht ik ook ja, voorheen was bumper niet te zien, maar nu dus wel.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 9 met Tapatalk

Geplaatst

lijkt idd verschoven.

Ik heb zelf geen originele camera dus kan het niet controleren.

Je kunt proberen de camera een beetje te draaien.

Lijkt echt alof hij een klein tikje naar rechts is verdraaid.

Geplaatst

Bij mijn Sportage is ook een stukje van de bumper te zien. Altijd zo geweest. De camera zit m.i. star vast. Verschuiven lijkt me onwaarschijnlijk.

Geplaatst

Geen probleem uw camera is niet verschoven, ziet er net uit zoals bij mij en het voordeel van dat je een stukje bumper ziet is dat je letterlijk tot tegen bvb een boom of paal aan kan rijden, tot op de centimeter dus.

Veel plezier nog met uwe nieuwe sportage!

• 4 maanden later...
Geplaatst

Ik heb het gevoel dat ik pas vanaf vandaag een stukje bumper zie. 

Ik heb een originele camera.

Wat kan ik doen?

Is er iets aan af te stellen?

Groet,

Erik.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...