Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja staat op de unit. In het plastic is de vorm en positie van de gaten -en als je heel goed kijkt ook de uitsparingen- al aangegeven. Je ziet het direct als je de unit uit de achterklep haalt (heel makkelijk, zitten maar met 4 boutjes vast).

Geplaatst

Ja staat op de unit. In het plastic is de vorm en positie van de gaten -en als je heel goed kijkt ook de uitsparingen- al aangegeven. Je ziet het direct als je de unit uit de achterklep haalt (heel makkelijk, zitten maar met 4 boutjes vast).

Moet dan de bekleding los of kun je er zo bij?

Geplaatst

Alleen het klepje. Daarachter zitten 2 bouten en 2 zitten aan de zijkant. Verder hoef je niks te demonteren. 5 min werk.

• 2 weken later...
Gast Timo0103
Geplaatst

Het is gelukt!! En wat staat het gaaf!!

Jaaaa mooi he, ben er ook blij mee, ook al zie ik er zelf geen reet van :-)

Gast Timo0103
Geplaatst

Gewone lampjes, omdat je anders misschien verschil krijgt met de buitenste lampen. Althans dat denk ik.

Led geeft geen verschil met de andere

Gast Timo0103
Geplaatst

Zijn leds niet veel feller dan traditionele lampjes dan?

Het zal misschien wel iets feller zijn maar dat zie je niet door de mooie spreiding van licht in de unit.

• 3 weken later...
  • 1 jaar later...
Geplaatst

Ja dat is zeker mogelijk. Maar moet je wel een kleine aanpassing voor doen.
Ik heb nog een setje hiervoor liggen. Mocht je interesse hebben, stuur dan even een PB.

• 7 jaar later...
Geplaatst

Poeh kom ik aan , wil dit ook eens toepassen op mijn Sportage, als je uberhaupt nog aan "kant en klaar"stekker kunt komen hier voor.

ALS deze stekkers er nog zijn hoef je dan alleen nog maar gaatjes te boren in je lichtunit? Zit er voor de stekker een aansluiting zodat het Plug and play?

Ik vraag dit voor een vriend ;-)

• 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...