Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag afscheid van de Rio genomen.

Na 4 jaar en 211.000 km met veel plezier in de Rio gereden te hebben was het vandaag toch tijd voor verandering.

Na veel speuren, wikken en wegen is het uiteindelijk geen Kia geworden.

De nieuwe aanwinst is een Audi A4 Avant met een 2.0 TFSI motor met 180 PK, lederen bekleding en nog een hele hoop zooi.

Het is altijd een droom geweest om een Audi te rijden en die is nu uitgekomen.

Maar ik ga jullie niet verlaten. Ik vind dit forum veel te leuk om te blijven volgen.

Ook zal ik nog regelmatig helpen en advies geven waar gevraagd.

En wellicht dat er in de toekomst weer een Kia komt. De Rio was mijn eerste Kia en is me zeer goed bevallen.

post-6208-0-95180000-1457123907_thumb.jpg

post-6208-0-26690300-1457123908_thumb.jpg

post-6208-0-53877800-1457123908_thumb.jpg

• Like 3
Geplaatst

Mooi man, de hoofdontwerper van Kia komt van Audi en zo is de cirkel weer rond.

Beetje jammer van die trekhaak achter zo'n nette kar.

Wat kreeg je terug aan euro's ? :wink:

Gast Vitara 2
Geplaatst

Tja is toch iets anders dan de SP4. (die zou je toch gaan kopen)......Nou kost de A4 ook nog niet eens de helft van de SP4 dus dat snap ik wel hoor...

Wat ik niet snap.. is dat je een auto koopt die ouder is dan je Rio en best veel km heeft gelopen (160.783) . oke het is een Audi maar toch.

P.s. ben liefhebber van audi, heb tijdje RS4 tot mijn beschikking gehad.

Geplaatst

Ik haal Jordan en Lourens altijd door elkaar.

Komt waarschijnlijk vanwege de testdrive SP4 :wink:
Maar eh, JORDAN, je kunt je status hier wellicht veranderen in ”gedoogd lid”.
als dat geaccepteerd wordt, tenminste.
Zijn we met z’n 3en; Tuut, you & bigwade.
Geplaatst

Mooi man, de hoofdontwerper van Kia komt van Audi en zo is de cirkel weer rond.

Beetje jammer van die trekhaak achter zo'n nette kar.

Wat kreeg je terug aan euro's ? :wink:

Te weinig BW. Kia is niet echt waardevast. Nu had ik op m'n Rio ook flink wat kilometers zitten.

Ik kreeg €3000,- terug.

Geplaatst

Te weinig BW. Kia is niet echt waardevast. Nu had ik op m'n Rio ook flink wat kilometers zitten.

Ik kreeg €3000,- terug.

En die Audi ?

goede zaak gedaan :-)

Geplaatst

Tja is toch iets anders dan de SP4. (die zou je toch gaan kopen)......Nou kost de A4 ook nog niet eens de helft van de SP4 dus dat snap ik wel hoor...

Wat ik niet snap.. is dat je een auto koopt die ouder is dan je Rio en best veel km heeft gelopen (160.783) . oke het is een Audi maar toch.

P.s. ben liefhebber van audi, heb tijdje RS4 tot mijn beschikking gehad.

Je hebt je huiswerk gedaan haha.

Ik heb altijd al een Audi willen hebben. De Rio begon mankementen te vertonen en moest weg.

Ik ben nog steeds enorm gecharmeerd van de SP4 maar dan zou ik de GT-line willen hebben en die is gewoon vrij duur.

En als die qua inruilwaarde net zo snel zakt als m'n Rio is dat wel erg duur rijden.

Dan liever een wat oudere wagen die de ergste afschrijving al gehad heeft. Zodoende is de keuze op deze Audi gevallen.

Het blok is pas volledig gereviseerd door de Audi dealer en loopt als een zonnetje.

Slim? Ik weet het niet. Ik maak de kilometers niet meer om een diesel rendabel te maken dus werd het sowieso een benzine. En het moest groter. De Rio kwam te vaak ruimte te kort.

• Like 1
Geplaatst

€ 10,000 bijbetaald..... Denk ik dan maar zo.

Spijker op z'n kop Lourens.

Gast Vitara 2
Geplaatst

Dat zeg ik het is wel een Audi. Dus de keuze kan ik al meer begrijpen dan wanneer je met een BMW of Benz op de proppen was gekomen.

Geplaatst

Dat zeg ik het is wel een Audi. Dus de keuze kan ik al meer begrijpen dan wanneer je met een BMW of Benz op de proppen was gekomen.

De modellen van Benz en BMW spreken me niet zo aan. De tijd zal moeten uitwijzen of het een slimme koop was ja of nee.

Maar tot nu toe rijdt het niet verkeerd.

• Like 1
Geplaatst

Je hebt je huiswerk gedaan haha.

Ik heb altijd al een Audi willen hebben.

Het blok is pas volledig gereviseerd door de Audi dealer en loopt als een zonnetje.

Zou niet moeten bij 160.000km, maar wel een prettig idee.

Alle bonnen aanwezig ? en garantie op die revisie ?

Veel plezier met je nieuwe scheurijzer.

Geplaatst

Mooie ride Jordan, geen slechte keus. Soms gaat emotie voor ratio. Veel plezier ermee!

Geplaatst

Audi had een vrij hoog olieverbruik. Schijnt vaker voor te komen bij dit blok. Vandaar de revisie.

Boekjes en rekeningen zitten erbij als bewijs.

Ook bewust voor een handbak gekozen omdat die Multitronics een slechte reputatie hebben.

Onderhoud is ook altijd bij de Audi-dealer gebeurd. Dit alles was doorslaggevend voor de keuze van deze.

En een B&O audiosysteem. In 1 woord geweldig.

Bijna net zo goed geluid als in m'n Rio na de audio-upgrade

• Like 2
Geplaatst

Mooie ride Jordan, geen slechte keus. Soms gaat emotie voor ratio. Veel plezier ermee!

Dankjewel Smart.

Ja ik weet het. Zodra ik erin ging zitten en de motor werd gestart was ik verkocht.

Motor loopt perfect. Stukje in gereden...wat accelereert dat apparaat, wow. Toen was ik om.

• Like 2
Geplaatst

Wij zijn ook jong geweest, kuch :wink:

En nu nog

Geplaatst

Wij zijn ook jong geweest, kuch :wink:

Hoezo geweest....?

c327474ece0dcb99bf18ac852618b24a.jpg

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Nog een "gedoogd lid" :-)

Veel plezier en veilige kilometers met de audi. 

Gelukkig blijf je ook de kiaclub een warm hart toedragen. 

Geplaatst

Leden met een gedoogstatus krijgen een apart hoekje op het forum.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Leden met een gedoogstatus krijgen een apart hoekje op het forum.

Jij komt ook nog wel in die hoek :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...