Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen,

Eerst zal ik me even voorstellen, ik ben Rico 21 jaar en sinds 1,5 maand eigenaar van een Rio uit 2011 met bijna 60.000 op de teller. Sinds de aankoop heb ik er al verschillende dingen aan laten doen en zelf gedaan; zoals nieuwe velgen en ramen achterin blinderen. De foto zegt genoeg :)783e31af9d84c06a40a17f3cd3f42ffb.jpg

Ik hoop met veel plezier de komende jaren in de auto te rijden.

Gast Vitara 2
Geplaatst

Hallo Rico,

Welkom op het forum, en altijd leuk om te zien wat andere Rio rijders met hun auto doen.

Goed bezig hoor, de velgen staan echt goed onder jou zwarte Rio.

Maar ik lees dat je je ramen hebt laten blinderen. Zit op een super pack toch standaard? Of heb je je ramen extra donker gemaakt. Ik vond de standaard tint ook te licht. Mijn achterraam is getint met 5% en mijn zijruiten met 35%

9c5daa955275aff834641bb8c75252f3.jpg

Geplaatst

Ik vind de velgen er zelf ook zeer fraai onder staan. Ze liggen er nu een week onder en doet gelijk wonderen in verhouding met de stalen velgen.

Dit is een van de eerste modellen van de superpack. Heb ergens op dit forum voorbij zien komen dat dat toen nog niet standaard was, en later dit veranderd is.

Ik heb geen idee in hoeverre de ruiten getint zijn. Ik kan er nu nog als het donker is goed door naar buiten kijken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

nee dit klopt op de superpack had je eerst alleen warmte werend glas en geen privacy glas dit is later aangepast 

en een paar velgen doet altijd wonderen en zie dat je je remtangen ook netjes hebt geschilderd 

10384347_415634708593396_375471159733540

Gast Vitara 2
Geplaatst

Het schilderen van de remklauwen heb ik ook nog op mijn lijstje staan. Deze zomer er ook maar aan beginnen. Even potje rode hammerite halen

Geplaatst

Ik heb de remklauwen gespoten. Dit klinkt alsof het meer werk is door het afplakken, maar dat valt reuze mee. Daarnaast gaat het spuiten sneller en krijg je de kleine hoekjes makkelijker gespoten dan met de kwast.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...