keeskloon Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 Goedendag Ik heb een vraagje Hoe maak je de zitting van de achterbank los want ik wil draden naar voren brengen ivm subwoofer(rij een kia rio 2016). Wij kan mij helpen. Quote
ludoke Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 Goedendag Ik heb een vraagje Hoe maak je de zitting van de achterbank los want ik wil draden naar voren brengen ivm subwoofer(rij een kia rio 2016). Wij kan mij helpen. Wss een paar bouten op de plek waar je je voeten zet Quote
xtra40 Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 als je de rug leuning opklapt zie je net uit het midden een bout zitten die er uit draaien en dan de zitting aan de voorkant omhoog trekken uit de kunstof clips das alles Quote
xtra40 Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 eau je kunt de bout ook zien zitten tussen de zitting door Quote
keeskloon Posted May 19, 2016 Author Posted May 19, 2016 . als je de rug leuning opklapt zie je net uit het midden een bout zitten die er uit draaien en dan de zitting aan de voorkant omhoog trekken uit de kunstof clips das alles Bedankt Als de bout eruit is en de voorkant ophoog trek breken die plastic clips dan niet. Quote
xtra40 Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 . Bedankt Als de bout eruit is en de voorkant ophoog trek breken die plastic clips dan niet. nee hoor dat zou niet moeten kunnnen Quote
keeskloon Posted May 19, 2016 Author Posted May 19, 2016 nee hoor dat zou niet moeten kunnnen Bedankt gaan we het weekend eens proberen. Quote
xtra40 Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 Bedankt gaan we het weekend eens proberen. als je nog meer wilt weten kijk dan ook even op me Facebook tussen de diverse foto albums daar vind je nog veel meer zeker in het album trekhaak monteren dar zie je meer van de bank en zij bekleding weghalen Quote
keeskloon Posted May 22, 2016 Author Posted May 22, 2016 Goedendag Heb nog een paar vraagjes. Hoe kan ik het beste de schakeldraad van de subwoofer aansluiten bij de radio/navigatie of kan de draad ook ergens anders,wil eigenlijk niet de radio eruit halen want er zit geen aansluiting er voor toch. Of is deze er makkelijk uit te halen en hoe. Heb op dit forum gelezen dat de speakerkleuren voor de achterportieren rood/blauw en groen/oranje is. kan ik daar van uitgaan dat ik niets fout doe.Rijd een kia rio van 2016 of maakt dat niets uit Quote
xtra40 Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 Schakel draad kan je simpel van je cigarette aansteker aftappen Quote
keeskloon Posted May 22, 2016 Author Posted May 22, 2016 Schakel draad kan je simpel van je cigarette aansteker aftappen bedoel je de 12voltaansluiting in het middenconsole Quote
xtra40 Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 bedoel je de 12voltaansluiting in het middenconsole Ja klopt helemaal Quote
Jordan Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 Ik weet niet welke sub je hebt (ben te lui om terug te lezen) maar vaak zit er ook een optie op dat je sub automatisch inschakelt zodra er een muziek signaal komt en weer uitschakelt na een bepaalde tijd als het signaal wegblijft. Op die manier hoef je geen schakeldraad aan te sluiten. Quote
keeskloon Posted May 22, 2016 Author Posted May 22, 2016 Ik weet niet welke sub je hebt (ben te lui om terug te lezen) maar vaak zit er ook een optie op dat je sub automatisch inschakelt zodra er een muziek signaal komt en weer uitschakelt na een bepaalde tijd als het signaal wegblijft. Op die manier hoef je geen schakeldraad aan te sluiten Ik heb de pioneer TS-WX77A Quote
Jordan Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 Ik kan niet achterhalen dat jouw sub deze functie heeft. Ik had de Xcalibur underseat woofer. Daarop kon ik de sub laten inschakelen dmv een schakeldraad maar ook dmv een pulse signaal. Quote
Murcielaygo Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 Naar mijn weten ondersteunt Pioneer dit idd niet. Mijn TS-WX11A ook niet... Quote
Jordan Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 Dan ben ik bang dat je er niet onderuit komt om je schakeldraad aan te sluiten. Wat Xtra al zei, het beste is het signaal vanaf de sigarettenaansteker te pakken. Dan hoeft de radio er niet uit. Alleen je paneel met 2 x 12v aansluitingen. Quote
keeskloon Posted May 22, 2016 Author Posted May 22, 2016 Is er in de kofferbak geen + die als schakeldraad kan dienen voor de subwoofer Quote
Wimis on Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 Is er in de kofferbak geen + die als schakeldraad kan dienen voor de subwoofer Daar zit toch ook een sigaretten aansluiting? (bij mij tenminste wel) Quote
keeskloon Posted May 22, 2016 Author Posted May 22, 2016 Daar zit toch ook een sigaretten aansluiting? (bij mij tenminste wel) Bij mij niets. Quote
Jordan Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 Mijn Rio had in de kofferbak geen 12 volt aansluiting. Quote
Recommended Posts