V Sleen Posted December 13, 2021 Posted December 13, 2021 Mijn Proceed heeft een neerklapbare achterbank 60:40. Niet handig voor het vervoer van Ski's (en kinderen). Iemand ervaring met het achteraf inbouwen van een 40:20:40 bank of maken van een skiluik in de bestaande zitting? Sta open voor suggesties! Vincent Quote
Murcielaygo Posted December 13, 2021 Posted December 13, 2021 BESTAAT er een bank in de configuratie die jij wilt voor jouw auto?Dat zou een eerste stap zijn, maar dan moet je nog kijken of de montagepunten aanwezig zijn in jouw auto. Quote
Beos Posted December 13, 2021 Posted December 13, 2021 De Kia Proceed GT-Plusline heeft standaard zo'n achterbank. De Kia ProCeed - Shooting brake | Kia Nederland Quote
V Sleen Posted December 13, 2021 Author Posted December 13, 2021 Klopt, dat is de 40:20:40 neerklapbare achterbank die in de "GTline plus" zit, maar niet in de "GT line". Naar mijn weten was het ook geen extra optie op de GT line. Hoe dan ook, ik heb deze achterbank dus niet, maar wel op zoek naar een oplossing. Vraag me dus af of er mensen zijn die ervaring hebben met het alsnog inbouwen van de 40:20:40 neerklapbare achterbank. of het verwijderen van de midden armsteun om zo een doorgang te maken. Quote
Murcielaygo Posted December 13, 2021 Posted December 13, 2021 Dan zou ik beginnen met kijken of er bevestigingspunten onder de bank zitten voor extra scharnierpunten.Als die er zijn kun je wellicht een bank vinden bij een demontagebedrijf. Quote
Recommended Posts