frans bos Geplaatst 5 Mei, 2024 Geplaatst 5 Mei, 2024 Bedankt,voor de reactie op mijn vraag,ik vindt het ook veel zal naar het onderhoud history vragen. Bedankt gr.frans Quote
frans bos Geplaatst 5 Mei, 2024 Geplaatst 5 Mei, 2024 41 minuten geleden, zei fiddler: Dat is best veel, maar als het onderhoud goed is geweest .... Ik heb vroeger wel anwb keuringen laten doen, maar heb daar niet zo'n vertrouwen meer in. een compressie test? remmen en koppeling status zeker laten meewegen. Wat slijtage aan pedalen te zien? Als het bestuurders portier verticale speling heeft duidt dat vaak op slecht onderhoud, zo ook met plakkerige portierrubbers. Quote
frans bos Geplaatst 5 Mei, 2024 Geplaatst 5 Mei, 2024 Bedankt voor je reactie,ik vind het ook veel, zal proberen na te vragen over het onderhout van de auto. Bedankt gr.frans Quote
frans bos Geplaatst 5 Mei, 2024 Geplaatst 5 Mei, 2024 47 minuten geleden, zei fiddler: Dat is best veel, maar als het onderhoud goed is geweest .... Ik heb vroeger wel anwb keuringen laten doen, maar heb daar niet zo'n vertrouwen meer in. een compressie test? remmen en koppeling status zeker laten meewegen. Wat slijtage aan pedalen te zien? Als het bestuurders portier verticale speling heeft duidt dat vaak op slecht onderhoud, zo ook met plakkerige portierrubbers. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.