lausbub Geplaatst 18 November, 2009 Geplaatst 18 November, 2009 Bij Kooiman in Tiel hoort het standaard bij de afleveringskosten.Er word niet gevraagd of je het al dan niet wilt. De kosten staan w Quote
Relena Geplaatst 18 November, 2009 Geplaatst 18 November, 2009 heb mijn auto daar ook gekocht.maar ik heb gezegt dat ik het niet wou, ze hebben het wel uitgevoerd maar heb niets ervoor betaald. Dan heb je geluk gehad heb zelf €190 betaald (zonder spijt te hebben). Quote
Alex VB Geplaatst 18 November, 2009 Geplaatst 18 November, 2009 De 1 heeft goede ervaringen en de ander slechter... Ik heb tot nu toe meer slechte ervaring met dit overdreven duur spul dan goede... Helaas heb ik er toen geen foto's van gemaakt maar ik heb een R8 totaal "verneukt" gezien door een waxoyl behandeling.. WE zijn toen met 2 mensen 2 hele dagen bezig geweest dit weer gefixt te krijgen... Eigenaar van de R8 was erg dankbaar dat we zijn R8 een perfecte glans hebben kunnen terug geven... Ook die videofilm die ik hier geplaatst heb zegt meer dan genoeg.... Quote
Giovanny Geplaatst 18 November, 2009 Geplaatst 18 November, 2009 Ja dat is waar, bij de de 1 valt het goed uit bij de andere niet. Ik ben nog steeds van mening dat het een duur geintje, met een minimaal effect. Zij geven zelf ook maximaal 3 jaar garantie op nieuwe auto's, maar goed. Ik hou het hierbij Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.