Gast JanWimel Geplaatst 6 Juli, 2016 Geplaatst 6 Juli, 2016 Ik heb een autoradio met klapscherm maar wil graag overstappen naar 2 din, alleen ben ik benieuwd wat de ervaringen zijn van verschillende merken. Het plan is om hem in te bouwen in mijn Sportage 2 van 2005. Graag zou ik horen of mensen ervaringen hebben en met welk merk, en vooral hoe het touchscreen werkt en de gebruiksvriendelijkheid etc. Ik heb mijn ook laten vallen op deze Danziger of bijvoorbeeld deze Swissaudio Graag hoor ik jullie reacties...... Groeten Jan Willem Quote
xtra40 Geplaatst 6 Juli, 2016 Geplaatst 6 Juli, 2016 Ik zou je aanraden om gewoon eens naar een audio boer te rijden en daar eens met de verschillende types te spelen Dan lan je het zelf ervaren Er voor de een goed is vind de ander irritant Quote
steamduck Geplaatst 21 Augustus, 2016 Geplaatst 21 Augustus, 2016 Hoi, Ik maak naar volle tevredenheid gebruik van een KenWood DNX7150DAB in de sportage 2006 Ruud Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.