Jump to content

Niro zaterdag 23 juli in de showrooms

Preston

Recommended Posts

Hij is er: de Kia Niro, de hybride crossover en wellicht uw volgende Kia? Vanaf zaterdag 23 juli kunt u ‘m met eigen ogen zien, voelen, ruiken, horen en… proefrijden bij de Kia-dealer.

De Kia Niro is uw ideale hybride. Schoon, sterk, ruim en veelzijdig. Zelfs z’n prijs maakt u blij: met tot € 1.900,- introductievoordeel is hij er al vanaf € 24.995,-. Bovendien krijgt u er een tankpas bij t.w.v. € 500,-, bij zijn normverbruik van 1:26 goed voor zo’n 9.000 km!

‘Hybride voordeliger dan diesel’
Ook in de lease is de Kia Niro super gunstig, vanaf € 399,- per maand en bij private lease (incl. btw) vanaf € 425,- per maand. Dan hoeft u alleen nog maar te tanken (en wassen). Maar dankzij z’n lage brandstofverbruik en slechts 21% bijtelling is de Niro zelfs voor veel zakelijke kilometervreters voordeliger dan diesel
.

Vraag een proefrit aan
Wilt u snel kennismaken? Vraag een proefrit aan. Terwijl u met volle teugen geniet van zijn dynamiek en ruimte, taxeert de Kia-dealer uw oude auto voor een onweerstaanbaar inruilaanbod.

'Stap in als je durft!'

De Kia Niro. Onze nieuwste ride.

• Like 1

Hij is er: de Kia Niro. De hybride crossover waar heel Nederland op heeft gewacht. Vanaf zaterdag 23 juli kunt u ‘m met eigen ogen zien, voelen, ruiken, horen en… proefrijden bij de Kia-dealer.

De Kia Niro is uw ideale hybride. Schoon, sterk, ruim en veelzijdig. Zelfs z’n prijs maakt u blij: met tot € 1.900,- introductievoordeel is hij er al vanaf € 24.995,-. Bovendien krijgt u er een tankpas bij t.w.v. € 500,-, bij zijn normverbruik van 1:26 goed voor zo’n 9.000 km!

‘Hybride voordeliger dan diesel’
Ook in de lease is de Kia Niro super gunstig, vanaf € 399,- per maand en bij private lease (incl. btw) vanaf € 425,- per maand. Dan hoeft u alleen nog maar te tanken (en wassen). Maar dankzij z’n lage brandstofverbruik en slechts 21% bijtelling is de Niro zelfs voor veel zakelijke kilometervreters voordeliger dan diesel

Vraag een proefrit aan 
Wilt u snel kennismaken? Vraag een proefrit aan. Terwijl u met volle teugen geniet van zijn dynamiek en ruimte, taxeert de Kia-dealer uw oude auto voor een onweerstaanbaar inruilaanbod.

'Stap in als je durft!' De Kia Niro. Onze nieuwste ride.

• Like 2

In Schagen stonden ze vandaag al te pronken en kon ermee gereden worden. Hier stonden een sportsline en een first edition. Volgende week komen er meer binnen vertelde de dealer tegen mij.

• Like 1

Gaan er morgen nog KIA fans kijken rijden of iets ? .......... bij de dealers morgen?

Ik weet van Kooijman dat de BusinessLine er niet is voor showroom model, dus ik wil niet nog eens kijken bij een FirstEdison.

Ik heb gezien dat Wolters er 8 had staan. Voor de proefrit een FE. Wat er in de showroom staat weet ik niet. Ik ga in iedergeval niet, ga zondag het land uit dus geen tijd.

Er zijn 2 kleuren wit te bestellen. Een "normale" witten en een metallic witte.

Weet iemand mss een dealer die de metallic witte heeft staan?

Vandaag wel (ver weg) langs KIA Werkhoven gereden.
Zag alleen een SP4 in de voortuin staan. De Niro is dan dus alleen maar aan het rondrijden voor de proefritjes (denk ik dan?)

Vandaag wel (ver weg) langs KIA Werkhoven gereden.

Zag alleen een SP4 in de voortuin staan. De Niro is dan dus alleen maar aan het rondrijden voor de proefritjes (denk ik dan?)

van Werkhoven in Houten?

1 voor proefrijden voor deur buiten...of weg voor proefrijden  :wink:    en 1  curidinges blauw in de showroom.

Is niet mijn dealer maar wel even binnen geweest.

- Eind deze middag afgesproken dat ik vrijdagmiddag de 29e de Niro op kan halen bij mijn dealer Kooijman, Tiel -   :clap:

• Like 2