Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Autoradio staat op code.

Ga naar de oplossing Opgelost door Murcielaygo,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste lezers,

Aangaande: VDOdayton multimedia navigatiemenu system. Denk, het oorspronkelijke multimedia- apparaat uit 2007.

Heb per ongeluk op een codeknopje gedrukt; nu komt ik niet meer bij mijn radio. Het navigatiesysteem is verouderd en gebruik ik sowieso niet.

Heb al 0000 en 1234 ingetoetst. Maar die sloegen niet aan. Weet iemand anders wat ik kan doen?

Bedankt, Marc

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

• Oplossing
Geplaatst

Mocht je geen code hebben, zoek dan eens met Google op precies merk en type en "code generator".

Zo heb ik de radio in de Renault van mijn broers werkbus ook kunnen terugrekenen adhv het serienummer van de radio, het zou zomaar kunnen dat dit met VDO ook werkt...

Geplaatst

Als je het forum bezoekt via Tapalk is er geen bedankt knopje. Vandaar dat hij dat via een berichtje doet. En nee je hoeft me niet te bedanken voor deze info :)

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Like 1
Geplaatst

En ik hoef geen bedankjes, een blij bericht dat een tip heeft gewerkt vind ik veel leuker.

Forums zijn leuk door het delen van info, info dat info werkt helpt daarbij :-)

• Like 4

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...