Jump to content

heb een 3 maanden oude kia die weken nodig heeft voor reperatie zonder vervang vervoer

Ricardo12

Recommended Posts

me auto staat al 3 dagen bij autozeeuw den haag kerktuineweg

hijs 3 maanden oud gekocht

in groningen drachten  

kom zelf uit rotterdam..

de diagnose is niet bekend en de cc kop moet eraf en de gasten daar hebb weinig tijd en kan wel weken duren ?

hoe moet ik nu verder zonder auto of vervang vervoer?

de auto die ik via de anwb heb gerkegen zeat station moet binne vrijdag terug die mocht ik dus 3 dage max hebbe

hoe moet ik nu verder ?

de auto reparatie duurt zwz miniimaal 1 of 2 weken 

wat zijn mijn rechten  ? de auto is 3 maande auto staat 3000 km op en ik heb er nix mee gedaan al1 gereden

motor storing gehad kiw gebeld en die hebbe hem naar den haag autozeeuw gesleept

vandaag gehoord dat het wel ff kan dure en daar sta ik dan vrijdag zonder auto in den haaag aflever bij rentrunner en woon zelf in rotterdam

wat moet ik nu doen ?

de dealer daar wilt geen vervang vervoer geve terwijl ik er nix aan ka ndoen dat de auto kapot is..

me auto staat al 3 dagen bij autozeeuw den haag kerktuineweg

hijs 3 maanden oud

gekochtin groningen drachten  

kom zelf uit rotterdam..

de diagnose is niet bekend en de cc kop moet eraf en de gasten daar hebben weinig tijd en kan wel weken duren ?

hoe moet ik nu verder zonder auto of vervang vervoer?

de auto die ik via de anwb heb gerkegen zeat station moet vrijdag terug die mocht ik dus 3 dage max hebbe

hoe moet ik nu verder ?

de auto reparatie duurt zwz miniimaal 1 of 2 weken 

wat zijn mijn rechten  ? de auto is 3 maande auto staat 3000 km op en ik heb er nix mee gedaan al1 gereden

motor storing gehad kiw gebeld en die hebbe hem naar den haag autozeeuw gesleept

vandaag gehoord dat het wel ff kan dure en daar sta ik dan vrijdag zonder auto in den haaag aflever bij rentrunner en woon zelf in rotterdam

wat moet ik nu doen ?

de dealer daar wilt geen vervang vervoer geve terwijl ik er nix aan kan doen dat de auto kapot is..

wat kan ik nu doen ?

Je hebt toch garantie ? Bij eender welke Kia dealer.

Na het lezen van je relaas ben ik een beetje duizelig vanwege je manier van schrijven.

Weinig kop of staart aan te binden

• Like 2

sorry voor mijn samenhang van tekst

ik heb dacht ik ook garantie

maar de heer gaf aan bij autozeeuw dat de cc kop eraf moet en dat duurt wel een week minimaal

maar ik heb dan geen vervoer meer ?

heb ik recht op vervang vervoer?

heb een auto meegekregen bij renturnner den hoorn langs de a4

maar die moet vrijdag weer terug  en ik woon in rotterdam  , de kia dealer geeft aan dat het na 3 dagen voorbij is , maar ik snap er nix van myn kia is pas 3 maanden oud

Wanneer wij uw Kia repareren of herstellen van een bepaalde schade dan gebeurt dit conform de fabrieksrichtlijnen van Kia. Wij maken gebruik van originele Kia onderdelen en repareren volgens de officiële richtlijnen.

Vervangend vervoer Kia
De meeste mensen kunnen niet zonder een auto. Bij Autohaag Zeeuw weten we dat als geen ander. Wanneer uw Kia bij ons ter reparatie wordt aangeboden is er voor u een vervangende auto beschikbaar. Deze vervangende auto wordt in de meeste gevallen door uw verzekering vergoed. Wanneer dit niet het geval is zal u een leenauto ter beschikking worden gesteld door Autohaag Zeeuw.

dit staat op hun site 

maar alsnog zegt hij dat het maar 3 dagen is dat ze vervang vervoer kunne geven

cc kop neem ik aan ,cilinder kop, ?

Dat vervangend vervoer en verzekering geldt voor een ongeval.

Is dat een officiele dealer ?

Of je echt recht hebt op vervangend vervoer als het om een technisch issue gaat weet ik niet,maar dit lijkt me geen erg koosjere dealer te zijn en minimaal 1 week om een cilinderkop te verwijderen ,repareren en terug plaatsen is zeer zwaar overdreven.

Je zegt wel dat de kop eraf moet maar wat is er dan precies mis ?

Kia vergoed geen vervangend vervoer in Nederland, ook al is het een garantiegeval. Heb het aan den lijve ondervonden toen de versnellingsbak van m'n Cee'd SW vervangen werd onder garantie. Wanneer je vervangend vervoer krijgt is dat coulance van de dealer en niet van Kia.

en morgen even een telefoontje naar kia nederland om opheldering vragen hoe dit zit bij garantie werkzaamheden 

bij het merk waar ik werk is er een leen auto beschikbaar als de reparatie langer als 24 duurt en dan zijn de kosten daarvoor voor de fabrikant

en het is niet jou probleem dat hun zo langzaam werken 

cc kop neem ik aan ,cilinder kop, ?

Dat vervangend vervoer en verzekering geldt voor een ongeval.

Is dat een officiele dealer ?

Of je echt recht hebt op vervangend vervoer als het om een technisch issue gaat weet ik niet,maar dit lijkt me geen erg koosjere dealer te zijn en minimaal 1 week om een cilinderkop te verwijderen ,repareren en terug plaatsen is zeer zwaar overdreven.

Je zegt wel dat de kop eraf moet maar wat is er dan precies mis ?

cc kop ja de diagnose was eerst bobine

nu heeft hij geen druk

en moet de cc kop eraf

is officieele dealer kia auto zeeuw kerketuineweg

Kia vergoed geen vervangend vervoer in Nederland, ook al is het een garantiegeval. Heb het aan den lijve ondervonden toen de versnellingsbak van m'n Cee'd SW vervangen werd onder garantie. Wanneer je vervangend vervoer krijgt is dat coulance van de dealer en niet van Kia.

dus nu 3 weken of miniimaal 2 zonder wagen ??????? :(

en morgen even een telefoontje naar kia nederland om opheldering vragen hoe dit zit bij garantie werkzaamheden 

bij het merk waar ik werk is er een leen auto beschikbaar als de reparatie langer als 24 duurt en dan zijn de kosten daarvoor voor de fabrikant

en het is niet jou probleem dat hun zo langzaam werken 

PRECIES wat moet ik nu doen?

Je hebt recht op vervangend vervoer bij een garantiegeval, zolang de reparatie duurt. Je hoeft toch ook geen nieuwe leenauto mee? Een 2e-hands kan ook volstaan. Laat de garage het maar regelen. Anders contact opnemen met Kia NL.

dit is ongelofelijk ik ben de die werktplaats meneer genaamd rick te woord gestaan met simpel weg dit :

ik ben niet verantwoordelijk voor u vervoer na 3 dage is het klaar met de leen auto

dus als de repartie 2 of 20 weken duurt met een 3 maande oude kia zit ik mooi 20 weke zonder auto of vervangend vervoer?

ik koop nooit meer een kia 

de anwb meneer zei tege mij massaproductie meneer alles gaat tegenwoordig kapot toen ik hem vroeg hoe kan een nieuwe auto kapot gaan :S

Je hebt recht op vervangend vervoer bij een garantiegeval, zolang de reparatie duurt. Je hoeft toch ook geen nieuwe leenauto mee? Een 2e-hands kan ook volstaan. Laat de garage het maar regelen. Anders contact opnemen met Kia NL.

ik was van plan morgen de kia nl te belle en de importeur in bruekele 

maar ben gwn bang dat die me afwimpelen...

de auto is maandag gebracht en zelfs na 2 dage kunne ze geen diagnose stellen ??? dat is toch ook apart... of ligt het aan mij

hy zei tegen mij ik ben niet verantwoordelijk voor vervangend vervoer 

en na 3 dage heb ik geen recht meer op leenauto

ik snap het niet meer

raymond geeft aan dat hij meemaakt dat zijn cee ed geen vervoer regelt bij zjin dealer

en andere zegge dat er wel vervang vervoer geregeld moet worde in garantie periode

tis hopeloos ik zit mooi vanaf vrijdag zonder leen auto 

zonder vervang vervoer

zonder mijn eigen kia die bij de dealer staat...

en de vraag hoe ik verder moet is er simpel weg niet wat een frustratie

beste raymond 

hoelang was jij je auto kwijt ?

hou me hart vast hoelang ik de mijne dan wel niet kwijt bent

ik snap het niet meer

raymond geeft aan dat hij meemaakt dat zijn cee ed geen vervoer regelt bij zjin dealer

en andere zegge dat er wel vervang vervoer geregeld moet worde in garantie periode

tis hopeloos ik zit mooi vanaf vrijdag zonder leen auto 

zonder vervang vervoer

zonder mijn eigen kia die bij de dealer staat...

en de vraag hoe ik verder moet is er simpel weg niet wat een frustratie

De heer Smart heeft wel de meeste ervaring hier met kia nederland deze is ook lid van de KCG (kia contact groep ) praat nog wel eens met de mannen van kia 

dus deze zal hier geen onzin zitten te verkopen en weet heel erg goed waar hij over praat 

dus probeer zijn input te gebruiken in jou voordeel 

kleine tip van mijn kant 

• Like 3

Heb je de auto zelf nieuw gekocht ? In je OP staat dat dat de auto gekocht is in Groningen terwijl je in Rotterdam woont en de auto staat nu in Den Haag ? In de buurt van Den Haag met pech gehad ? Kon je de auto dan niet naar Rotterdam laten brengen,had al deze problemen bespaart en ook nog je auto dicht bij huis

Heb je de auto zelf nieuw gekocht ? In je OP staat dat dat de auto gekocht is in Groningen terwijl je in Rotterdam woont en de auto staat nu in Den Haag ? In de buurt van Den Haag met pech gehad ? Kon je de auto dan niet naar Rotterdam laten brengen,had al deze problemen bespaart en ook nog je auto dicht bij huis

auto nieuw gekocht in groningen vanwege prijs..

IK MOCH NIET NAAR ROTTERDAM !

ik reed op 2 cyc volgens de anwb meneer 

en als ik verder reed reed ik de auto kapot !

en nu zit ik met de ellende

had liever gwn geen kia gekocht of gwn met de kapot auto naar rdam gereden !! toch?

Ik heb daar vorig jaar November contact met Kia over gehad en toen bleek vervangend vervoer te zijn afgeschaft. Maar misschien is het nu weer anders. Ik was het er toen absoluut niet mee eens en bij de toenmalige Kiadealer van Kouwen in Hoofddorp, inmiddels Vaneman moest ik € 30,00 per dag betalen voor vervangend vervoer.

die meneer rick van de werkplaats kerketuinen weg zegt tegen mij :

dat ik na 3 dagen geen recht heb op leen auto

of ik moet betalen :S

ik zit vast meneer smart

en ben ten einde raad als kia nl mij niet wilt helpe

wat is dan mij laatste optie?

Ik heb daar vorig jaar November contact met Kia over gehad en toen bleek vervangend vervoer te zijn afgeschaft. Maar misschien is het nu weer anders. Ik was het er toen absoluut niet mee eens en bij de toenmalige Kiadealer van Kouwen in Hoofddorp, inmiddels Vaneman moest ik € 30,00 per dag betalen voor vervangend vervoer.

hoelang was jij je auto kwijt bij de dealer raymond?

want ik vrees dat ik mijne 2 tot 4 weke kwijt ben

ik wou voorstelle de auto te late slepe naaar een dealer die wel tijd heeft maarja wie gaat betale ik heb zwz geen geld meer  dat zat in de nieuwe kia van 11,000 eur0

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...