ludoke Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 auto nieuw gekocht in groningen vanwege prijs.. IK MOCH NIET NAAR ROTTERDAM ! ik reed op 2 cyc volgens de anwb meneer en als ik verder reed reed ik de auto kapot ! en nu zit ik met de ellende had liever gwn geen kia gekocht of gwn met de kapot auto naar rdam gereden !! toch? Als je een nieuwe auto koopt is toch bij alle dealers de prijs dezelfde ? En waarom MOCHT je niet naar Rotterdam? Nieuwe auto die op 2 cilinders draait ? Héél bizar verhaal toch En waarom ANWB ? Je kon toch KIA bijstand bellen,je krijgt de info daarover bij aflevering. In Belgie is dit toch zo.
Smart Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Het is nog geen vrijdag. Neem contact op met de dealer waar jij je auto hebt gekocht en vraag om een degelijke oplossing. Geen medewerking, dan contact met Kia NL. Dat is ook de importeur.
Ricardo12 Geplaatst 21 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2016 Als je een nieuwe auto koopt is toch bij alle dealers de prijs dezelfde ? En waarom MOCHT je niet naar Rotterdam? Nieuwe auto die op 2 cilinders draait ? Héél bizar verhaal toch HY zei de bobine is kapot meneer de sleepwage op en naar de dealer 'hier kan ik niks mee nu Woensdag hoor ik dat de cc kop eraf moet meneer want er is meer aan de hand ik mocht dus NIET verder rijden deed ik dat wel kon de auto verder kapot gaan en dacht de anwb meneer dat hij dan aansprakelijk was als hij mij door liet rijden ik heb de pechhulp direct gebeld na motor storing lampje ben echt zo bang dat ik geen vervoer krijg en dat de auto gwn 2 weke daar staat of langer.. wat een ellende allemaal
bigwade Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Zo'n verhaal hebben we al lang niet meer gehad Drachten ligt overigens in Friesland en anders kun je dat morgen op school even navragen. Succes ! 2
Ricardo12 Geplaatst 21 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2016 Het is nog geen vrijdag. Neem contact op met de dealer waar jij je auto hebt gekocht en vraag om een degelijke oplossing. Geen medewerking, dan contact met Kia NL. Dat is ook de importeur. de dealer heeft zen geld binne die wilt nix meer doen niemand wilt helpe voorlopig dealer in rdam niet dealer in den haag niet dealer in groningen niet morgen laatste kans kia nl bellen en als die niet helpe zit ik komende 2 weke zonder vervoer.. allemaal omdat ik 3 maanden geleden een kia kocht de kia was in groningen goedkoper omdat hij wat van de prijs afdeed
Raymond GT-Line Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 @ Ricardo 12, Ik was m'n auto drie dagen kwijt en de reparatie is ook gewoon vlotjes en netjes uitgevoerd. Niets dan lof voor de garantieregeling van Kia, daar is niets mis mee.
Ricardo12 Geplaatst 21 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2016 Zo'n verhaal hebben we al lang niet meer gehad Drachten ligt overigens in Friesland en anders kun je dat morgen op school even navragen. Succes ! idd drachten in friesland florijn 7
Ricardo12 Geplaatst 21 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2016 @ Ricardo 12, Ik was m'n auto drie dagen kwijt en de reparatie is ook gewoon vlotjes en netjes uitgevoerd. Niets dan lof voor de garantieregeling van Kia, daar is niets mis mee. diagnose duurt al 3 dagen laat staat cc kop eraf halen en de rest nog heb ook verhaal gelezen 3 maanden wachten op versnellings pak uit korea kia picanto in rotterdam
Ricardo12 Geplaatst 21 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2016 ik snap simpel weg niet : als een auto 3 of 2 weken weg is of 3 maanden waarom dan er niet een vervoertje word gefixed wij kunne hier toch niets aan doen?
Smart Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Het verhaal is nu wel duidelijk Ricardo. Je denkt slachtoffer te zijn, maar misschien moet je morgen maar eens achter uit de keel beginnen bij de dealer. Daarna stap voor stap actie. Niemand kan jou helpen op dit moment, alleen adviseren. Dus wat ga je morgen meteen doen? 1
Ricardo12 Geplaatst 21 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2016 ik post morgen wat kia nl zegt en dan zal ik verder posten in de middag ben beniwud dan weinig te doen ieder11 wimpelt me graag af
Ricardo12 Geplaatst 21 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2016 Het verhaal is nu wel duidelijk Ricardo. Je denkt slachtoffer te zijn, maar misschien moet je morgen maar eens achter uit de keel beginnen bij de dealer. Daarna stap voor stap actie. Niemand kan jou helpen op dit moment, alleen adviseren. Dus wat ga je morgen meteen doen? ik ga 8,00 kia nl bellen ja maar weet je hoe ik me voel 1 of 2 weken zonder auto 11,000 euro me laatste euro zit erin en dan zon teleurstelling bobine kapot maar meer dan bobine nu cc kop eraf en dan weten ze nog niet wat gasklep kapot cc kapot minimaal 1 week ben ik hem al kwijt en nu volgnde week nog..
ludoke Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Sorry hoor, maar hier klopt een en ander niet.
xtra40 Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 misschien dan ook even wat tijd nemen om te typen voor je wat post zo dat een ieder het kan volgen vooral de wat ouderen onderons snappen de snelle taal niet zo ieder11 daar kan ik nog na lang denken nog wat van maken maar graag iedereen schrijven zo als je het op school hebt geleerd zo dat een ieder je kan volgen 3
xtra40 Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 maar wat voor rio heb je de 1.25 of de 1.4 liter motor ??? de 1.2 motor heeft helemaal niet eens een bobine ???
Ricardo12 Geplaatst 21 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2016 Sorry hoor, maar hier klopt een en ander niet. me auto is maandag kapot gegaan afgezet bij kerketuine den haag leen auto meegekregen van rentrunner a4 den hoorn woensdag ( vandaag ) te horen gekregen dat de cc kop eraf moet om te kijke wat kapot is. vrijdag moet mijn leen auto terug naar rentrunner a4 den hoorn dit is de status nu zowaar ik leef en alles wat ik lief heb dit is de waarheid
Ricardo12 Geplaatst 21 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2016 maar wat voor rio heb je de 1.25 of de 1.4 liter motor ??? de 1.2 motor heeft helemaal niet eens een bobine ??? Merk Kia Model Picanto Handelsbenaming Picanto Type Ta Variant F5p61 Uitvoering M51az1 Kleur Kleur Zwart Tweede kleur - Uitvoering Voertuigsoort Personenauto Categorie M1 Categorie toevoeging - Uitvoering toevoeging - Inrichting Mpv Klasse Klasse - Voertuig klasse - Carrosserie Carrrosserie soort Mpv Carrosserie type AF Carrosserie code - Carrossering omschrijving - Chassis Chassisnummer In kofferruimte op bodemplaat Typegoedkeuringsnummer E4*2007/46*0256*13 Kosten Catalogus prijs €12.591,- Bruto BPM €1.564,- Verkoop uw voertuig Taxeer uw voertuig Historie Datum eerste toelating 29-02-2016 Datum afgifte in Nederland 29-02-2016 Datum tenaamstelling 17-05-2016 Geexporteerd Nee Terugroepactie Nee Controleer tellerstand Wettelijk Keuring nodig Nee WAM verzekerd Ja Vervaldatum APK 29-02-2020 Vervaldatum tachograaf - Verzeker uw voertuig Motor Aantal cilinders 3 Cilinder inhoud 998 cm³ Brandstof Benzine Tweede brandstof - Gasinstallatie type - Snelheid Snelheid limiet constructie - Snelheid limiet - Vermogen Vermogen 48.5 kW (66 pk) Vermogen elektrisch - Vermogen rijklaar 0.05 kW (0 pk) Vermogen brom/snorfiets - Verbruik Brandstofverbruik (stad) 5.0 l/100km (1 op 20.0) Brandstofverbruik (snelweg) 3.6 l/100km (1 op 27. Brandstofverbruik (gecombineerd) 4.1 l/100km (1 op 24.4) Geluidsniveau Geluid toerental 3.750 rpm Geluid stationair 78 dB(A) Geluid rijdend 74 dB(A) Roet Retrofit roetfilter - Roetuitstoot - Uitstoot CO2 uitstoot (gecombineerd) 95.0 g/km CO2 uitstoot (gewogen) - Uitstoot deeltjes (licht) - Uitstoot deeltjes (zwaar) - Milieu Zuinigheidslabel B Milieu classificatie Euro 5 Milieu keuring (licht) 715/2007*2015/45j Milieu keuring (zwaar) - Afmetingen Lengte 360 cm Breedte 0 cm Wielbasis 239 cm Afstand koppeling achterzijde 0 cm Afstand koppeling voorzijde 0 cm Aantallen Aantal zitplaatsen 5 Aantal staanplaatsen - Aantal wielen 4 Aantal deuren 5 Massa Massa leeg 830 kg Massa rijklaar 930 kg Laadvermogen - Maximale massa (toegestaan) 1.400 kg Maximale massa (technisch) 1.400 kg Assen Aantal assen 2 Aangedreven assen - Weggedrag codes - As plaatscodes V,a As hefassen - As spoorbreedte - Maximale aslast (wettelijk) - Maximale aslast (technisch) - Trekken Maximaal trekgewicht (ongeremd) - Maximaal trekgewicht (geremd) - Maximaal trekgewicht (autonoom) - Maximaal trekgewicht (middenas)
Ricardo12 Geplaatst 21 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2016 maar wat voor rio heb je de 1.25 of de 1.4 liter motor ??? de 1.2 motor heeft helemaal niet eens een bobine ??? Motor Aantal cilinders 3 Cilinder inhoud 998 cm³ Brandstof Benzine Tweede brandstof - Gasinstallatie type -\\ 1.o heb ik
bigwade Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Ik geef het tot zo'n 23:30 vanavond en dan gaat deze hele zwamdiscussie in het ronde archief. Ricardo, op tijd naar bed, morgen misschien repetitie en dan ruimt de webmaster de boel keurig achter je op. Heb je dan later ook geen last van. 3
Ricardo12 Geplaatst 21 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2016 misschien dan ook even wat tijd nemen om te typen voor je wat post zo dat een ieder het kan volgen vooral de wat ouderen onderons snappen de snelle taal niet zo ieder11 daar kan ik nog na lang denken nog wat van maken maar graag iedereen schrijven zo als je het op school hebt geleerd zo dat een ieder je kan volgen ok mijn excuus
Ricardo12 Geplaatst 21 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2016 Ik geef het tot zo'n 23:30 vanavond en dan gaat deze hele zwamdiscussie in het ronde archief. Ricardo, op tijd naar bed, morgen misschien repetitie en dan ruimt de webmaster de boel keurig achter je op. Heb je dan later ook geen last van. ik post morgen wat kia nl zegt ik weet niet wat ik u verkerd heb gezegd ik vraag al1 om advies aangezien de dealers mijn niet wille helpen
xtra40 Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 ook de pikanto 1.0 heeft geen bobine de elke bougie heeft zijn eigen ontsteking unit dus de bougie dop is meteen de bobine en alles in 1
Gast Warmentuuter Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Gelukkig weten we na 20 posten dat het om een picanto gaat.
Ricardo12 Geplaatst 21 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2016 spijtig ik vraag om advies en word an gevallen snap dat ook niet echt mar goed
ludoke Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Wat wil je nu met zo een verhaal? Ik geef al van in begin aan dat het raar is en blijkbaar ben ik niet de enige!!!
Aanbevolen Berichten