PeterSelie Geplaatst 25 Februari, 2018 Geplaatst 25 Februari, 2018 Op 28-9-2016 om 19:46 zei Dedoper: Iedereen zijn eigen fetish, er zijn ook mensen die de radio uit zetten voordat ze de contactsleutel omdraaien en pas inschakelen als de motor loopt. Natuurlijk nergens voor nodig. USB is juist uitgevonden voor hotplugging, (aansluiten en uitnemen zonder de pc te herstarten) Haha, ik heb een familielid die 's avonds overal de stekkers uittrekt. ( behalve ijskast, heb ik ze uit het hoofd kunnen praten). Dat is pas fetish.⁉️⁉️ Quote
Noudje Geplaatst 26 Februari, 2018 Geplaatst 26 Februari, 2018 22 uur geleden zei Murcielaygo: Gebruik je toevallig een Mac voor het vullen van je USB-stick? Als dat het geval is zou dit een oplossing kunnen zijn (zelf geen ervaring mee; ik gebruik een iPod in de auto); http://www.zeroonetwenty.com/blueharvest/ bedankt voor de reactie, gebruik idd een Mac voor het vullen van de stick. heb het ook met een iPod gedaan en dat werkt perfect, vind alleen die snoer niet echt handig, zou een uitkomst zijn als we daar die USB aansluiting in de middencosole voor konden gebruiken, dus vandaar de usb-stick. ga het dit weekend zeker proberen zo en laat nog weten of dit het euvel oplost. Quote
Murcielaygo Geplaatst 26 Februari, 2018 Geplaatst 26 Februari, 2018 Ik heb mijn iPod in het dashboardkastje liggen in mijn Picanto; de kabel tussen de middenconsole en dashboard door weten te voeren en dan het kastje in...Persoonlijk vind ik iPod ook fijner dan USB, omdat de opzet van een iPod meer controle en keuze geeft over mijn muziek. Quote
Noudje Geplaatst 19 Maart, 2018 Geplaatst 19 Maart, 2018 Op 25-2-2018 om 18:56 zei Murcielaygo: Gebruik je toevallig een Mac voor het vullen van je USB-stick? Als dat het geval is zou dit een oplossing kunnen zijn (zelf geen ervaring mee; ik gebruik een iPod in de auto); http://www.zeroonetwenty.com/blueharvest/ Hoi, heb het eindelijk kunnen proberen en het werkt idd. alles nu perfect, thnx voor de tip 1 Quote
Kevo Geplaatst 26 Maart, 2018 Geplaatst 26 Maart, 2018 Als je zoekt op album, speelt hij altijd de nummers af in alfabetische volgorde, hoewel in de mp3 tags de correcte volgorde staat aangeduid. Mijn Toyota deed dit wel correct. Iemand een idee of dit aan te passen valt? Quote
Kevo Geplaatst 26 Maart, 2018 Geplaatst 26 Maart, 2018 1 uur geleden zei Nokia ;-): Ik neem aan dat je bedoeld "in alfabetische volgorde van bestandsnaam". In dat geval zou je de bestandsnamen van de mp3 bestanden aan kunnen passen, door ervoor te zetten 01_.... In dat geval bepaal je dan eigenlijk zelf de volgorde. Tja, in plaats van een paar 1000 bestanden te hernoemen, had ik eigenlijk gehoopt dat de Kia gewoon gebruik kan maken van het track nummer, dat netjes mee in de MP3 tag zit... Elke andere auto en bij uitbreiding mp3 speler kan hier perfect mee overweg. Quote
Kevo Geplaatst 26 Maart, 2018 Geplaatst 26 Maart, 2018 Online vind je ook wel gratis tooltjes (al dan niet inclusief blote vrouwen) om in bulk bestanden te hernoemen volgens bepaalde criteria, oa MP3 tags, maar dat neemt niet weg dat het een oplossing is voor een probleem dat niet zou mogen bestaan In eerste instantie ga ik er van uit dat ik ergens een instelling over het hoofd zie.. Zoniet is het exit USB en ga ik aan de Spotify Quote
surfingjohn Geplaatst 26 Maart, 2018 Geplaatst 26 Maart, 2018 Vroeger ook altijd met een USB zitten te k....., laatste 3 jaar alleen maar Spotify in de auto, werkt perfect! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.