Jump to content

Snelheids pulse

Mclaren2016

Recommended Posts

Klopt, dus dan zoek je op het forum naar de gegevens van de radio. En dan staat daar de draad van de speedpulse ook tussen.
Zo moeilijk is dat toch niet? Ik schrijf volgens mij gewoon Nederlands.

Zou het met alle plezier voor je voorkauwen, maar zoals ik al schreef heb ik het niet bij de hand en ik ga het zoekwerk niet voor je doen.

Of koop een verloopkabel, met een beetje geluk heb je dan meteen in dat verloop de juiste kabel beschikbaar.

• Like 1

Mclaren2016 prikkelt wel vaker wat leden heb ik het idee.
Ik wilde dat even terug zien in zijn post historie maar die stopt bij 1 jan 2017 voor zover ik kan zien.
Ook een forum dingetje ?

Zo'n gevoel had ik ook ineens; deja-vu.

Ik kon wel degelijk verder terug.
Waarna ik me voor mijn kop sloeg dat ik dit figuur toch weer van raad heb voorzien, terwijl hij er nog steeds niks van snapt of wil snappen.

Stief vatte het in augustus al heel goed samen;
https://www.kiaclub.nl/topic/19640-nieuwe-cv-geplaatst-maar-werkt-nog-niet/?page=3#comment-184318

Heeft dit forum eigenlijk een negeer-functie? Ik heb een kandidaat voor mijn lijstje

Met de vraag niks.
Maar pas na 3 of 4x hetzelfde antwoord leek er iets van begrip te ontstaan.

Precies als met de CV; 1 van de eerste antwoorden was "bedrading of verbindingen", toch bleef je doorzeiken over doormeten, terwijl je niet snapt hoe.
En wat was het uiteindelijk? Een verbinding in de bedrading! Goh...

Voor mij ben je dan een sukkel. En dan zul je wel weer kwaad worden, maar dat interessseert me niet zo veel meer.
Ik zeg het gewoon, maar ben er zeker van dat ik dit niet als enige denk.

10 uur geleden zei Mclaren2016:

Ik heb geen originele radio maar een Pioneer, en daar zit een aansluiting op voor de speedpulse en daarom vraag ik waar ik em kan aansluiten in de picanto

Pioneer ?? laatst zat er nog een Witson systeem in