Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Klopt, dus dan zoek je op het forum naar de gegevens van de radio. En dan staat daar de draad van de speedpulse ook tussen.
Zo moeilijk is dat toch niet? Ik schrijf volgens mij gewoon Nederlands.

Zou het met alle plezier voor je voorkauwen, maar zoals ik al schreef heb ik het niet bij de hand en ik ga het zoekwerk niet voor je doen.

Of koop een verloopkabel, met een beetje geluk heb je dan meteen in dat verloop de juiste kabel beschikbaar.

• Like 1
Geplaatst

Mclaren2016 prikkelt wel vaker wat leden heb ik het idee.
Ik wilde dat even terug zien in zijn post historie maar die stopt bij 1 jan 2017 voor zover ik kan zien.

Ook een forum dingetje ?

Geplaatst

Ik heb geen originele radio maar een Pioneer, en daar zit een aansluiting op voor de speedpulse en daarom vraag ik waar ik em kan aansluiten in de picanto

Geplaatst

Maakt niet uit wat voor radio je hebt die 2 stekkers heb je altijd dus even kijken naar de draad in die stekker en daar sluit je hem dan op aan

Verstuurd vanaf mijn SM-A710F met Tapatalk

Geplaatst

Als je die draad niet aan sluit doet je navigatie het even goed alleen rekent hij hem niet zo goed door als je door een tunnel rijd en je je GPS signaal kwijt bent

Verstuurd vanaf mijn SM-A710F met Tapatalk

Geplaatst
Mclaren2016 prikkelt wel vaker wat leden heb ik het idee.
Ik wilde dat even terug zien in zijn post historie maar die stopt bij 1 jan 2017 voor zover ik kan zien.
Ook een forum dingetje ?

Zo'n gevoel had ik ook ineens; deja-vu.

Ik kon wel degelijk verder terug.
Waarna ik me voor mijn kop sloeg dat ik dit figuur toch weer van raad heb voorzien, terwijl hij er nog steeds niks van snapt of wil snappen.

Stief vatte het in augustus al heel goed samen;
https://www.kiaclub.nl/topic/19640-nieuwe-cv-geplaatst-maar-werkt-nog-niet/?page=3#comment-184318

Heeft dit forum eigenlijk een negeer-functie? Ik heb een kandidaat voor mijn lijstje
Geplaatst

Met de vraag niks.
Maar pas na 3 of 4x hetzelfde antwoord leek er iets van begrip te ontstaan.

Precies als met de CV; 1 van de eerste antwoorden was "bedrading of verbindingen", toch bleef je doorzeiken over doormeten, terwijl je niet snapt hoe.
En wat was het uiteindelijk? Een verbinding in de bedrading! Goh...

Voor mij ben je dan een sukkel. En dan zul je wel weer kwaad worden, maar dat interessseert me niet zo veel meer.
Ik zeg het gewoon, maar ben er zeker van dat ik dit niet als enige denk.

Geplaatst
10 uur geleden zei Mclaren2016:

Ik heb geen originele radio maar een Pioneer, en daar zit een aansluiting op voor de speedpulse en daarom vraag ik waar ik em kan aansluiten in de picanto

Pioneer ?? laatst zat er nog een Witson systeem in

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...