Jump to content

Nieuw lid op Kiaclub Nederland : JHof + Intro :)

JHof

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Bij deze stel ik mijzelf voor, ik ben Jos, JHof. 

Morgen zal ik mijn Kia Optima SW in ontvangst nemen. Een demo van Kia van Mossel. 

Zat lang te twijfelen tussen een Renault Talisman 130 initiale paris en de optima sw GT line.
Nadat ik de demo bij van mossel vond was ik overtuigd, ondanks dat de renault een heerlijke volle auto is!

In het kort: Kia Optima Sportswagon 1.7 crdi GT Line:
- zwart exterieur en zwart leer
- Full options :)
- door de dealer op maat verlaging door Merwede Springs
- 19 inch aftermarket velgen, door de dealer erop gezet
- 17 inch winterset
- Afneembare trekhaak (verlengt vanwege de verlaging)

Zoals gezegd, morgen zal ik hem in ontvangst nemen met 14K op de teller, zie er heel erg naar uit en kan bijna niet wachten!!

De link naar mijn profiel is Bekijk Lid

Kia.jpg

• Like 1

Bedankt! 

Maar gekocht heb ik hem niet, heb hem uitgezocht, de baas heeft hem gekocht. Wilde geen standaard Passat, Superb of Mondeo. Dus toen de talisman uitgezocht, maar toen ik deze zag was ik verkocht! 

Heb hem rond 17:00 in bezit. Staat nu op winter wielen, maar zal wel is foto's posten!

@_(ツ)_ Lourens

eerlijk, ik wilde geen Passat! Volkswagen in het algemeen, goede auto's hoor, maar je ziet ze teveel, vind ze zaadloos, interieur niet kapot van... dus ja, ik wilde hem niet. Iets gelijkend wilde ik wel, was bezig met de talisman initiale paris 130. Pracht wagen!!! Maar iets trok me meer aan in deze!

@ de rest:

ik heb idd een zeer fijne werkgever haha!

heb hem vanmiddag om 5 uur opgehaald en daarna heerlijk ontspannen file gereden op de Adaptive cruise onder het genot van een mooi deuntje op de harman kardon speakers met de stoel en stuur verwarming op standje 1... in het kort... GEWELDIG!!!

ik ben verliefd haha

hij staat nu op wintervelgen, maar zelfs dan mag hij er wezen! De sticker hebben ze er nog afgehaald hoor ;)

bedankt voor alles reacties!

IMG_9676.JPG

• Like 1