Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Nieuw lid op Kiaclub Nederland : JHof + Intro :)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Bij deze stel ik mijzelf voor, ik ben Jos, JHof. 

Morgen zal ik mijn Kia Optima SW in ontvangst nemen. Een demo van Kia van Mossel. 

Zat lang te twijfelen tussen een Renault Talisman 130 initiale paris en de optima sw GT line.
Nadat ik de demo bij van mossel vond was ik overtuigd, ondanks dat de renault een heerlijke volle auto is!

In het kort: Kia Optima Sportswagon 1.7 crdi GT Line:
- zwart exterieur en zwart leer
- Full options :)
- door de dealer op maat verlaging door Merwede Springs
- 19 inch aftermarket velgen, door de dealer erop gezet
- 17 inch winterset
- Afneembare trekhaak (verlengt vanwege de verlaging)

Zoals gezegd, morgen zal ik hem in ontvangst nemen met 14K op de teller, zie er heel erg naar uit en kan bijna niet wachten!!

De link naar mijn profiel is Bekijk Lid

Kia.jpg

• Like 1
Geplaatst

Jos,

Allereerst welkom  op dit forum en veel leesplezier.

Bijzonder mooie auto heb je gekocht. Ik wens je veel veilige kilometers en veel rijplezier met je nieuwe aanwinst.

• Like 1
Geplaatst

Welkom Jos,
Wat heb je een verschrikkelijke sjieke koets gekocht, prachtig! Gefeliciteerd en veel plezier morgen!

• Like 1
Geplaatst

Dat ziet er wel heeeeel stoer uit. Zal wel gelijk een paar alloygators laten monteren. Deze lijkt me namelijk wel heel stoeprandschade gevoelig. ;)

Geplaatst

Echt een strakke bak, daar ga je veel plezier aan beleven. En uiteraard welkom op dit mooie forum :)

• Like 1
Geplaatst

Bedankt! 

Maar gekocht heb ik hem niet, heb hem uitgezocht, de baas heeft hem gekocht. Wilde geen standaard Passat, Superb of Mondeo. Dus toen de talisman uitgezocht, maar toen ik deze zag was ik verkocht! 

Heb hem rond 17:00 in bezit. Staat nu op winter wielen, maar zal wel is foto's posten!

Geplaatst

Leg eens uit ( als je wil natuurlijk ). Wilde hij of jij geen standaard Passat of iets gelijkend.

Geplaatst

damn wat een strakke bak zeg super hoor goeie keuze kan geen passat tegen op :no:

veel veilige kilometers toegewenst 

e veel lees en post plezier hier op het forum 

• Like 1
Geplaatst

@_(ツ)_ Lourens

eerlijk, ik wilde geen Passat! Volkswagen in het algemeen, goede auto's hoor, maar je ziet ze teveel, vind ze zaadloos, interieur niet kapot van... dus ja, ik wilde hem niet. Iets gelijkend wilde ik wel, was bezig met de talisman initiale paris 130. Pracht wagen!!! Maar iets trok me meer aan in deze!

@ de rest:

ik heb idd een zeer fijne werkgever haha!

heb hem vanmiddag om 5 uur opgehaald en daarna heerlijk ontspannen file gereden op de Adaptive cruise onder het genot van een mooi deuntje op de harman kardon speakers met de stoel en stuur verwarming op standje 1... in het kort... GEWELDIG!!!

ik ben verliefd haha

hij staat nu op wintervelgen, maar zelfs dan mag hij er wezen! De sticker hebben ze er nog afgehaald hoor ;)

bedankt voor alles reacties!

IMG_9676.JPG

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...